Jubeltråd!! :D

Har vært og lyttet etter hjertelyde på helsestasjonen Idag!
Hjertet dunker og det var en meget aktiv baby der inne! Var den som hadde turnet mest av alle hun hadde lyttet på Idag! Så fikk jeg kompliment for magemusklene mine ( som jeg sluttet å trene for ti år siden:p) :):)

Har gitt etter i dag og inntatt en Draumur. Det er lykken for tiden mmmmmmmmmmm!
Måtte tross alt kjøpe min første mamma bukse i går - det måtte feires med litt drahjelp til å fylle den ut litt til :p

Jubler over at hørselstesten til eldste på snart 1 år gikk strålende! :) Det har vært mistanke om nedsatt hørsel, men etter mange ulike tester på sykehuset i dag på to avdelinger, ble ørene og hørselen friskmeldt. Hurraaaaa :D

Jubler over at hørselstesten til eldste på snart 1 år gikk strålende! :) Det har vært mistanke om nedsatt hørsel, men etter mange ulike tester på sykehuset i dag på to avdelinger, ble ørene og hørselen friskmeldt. Hurraaaaa :D
Åh så bra!!! :-) Deilig å høre at slikt er i orden. Hvorfor var det mistanke om det egentlig?

Hjelpes meg å noen av dere løper fra meg! Deilig å ha kommet så langt! Tenk, 6 uker til halvveis!

Veldig deilig å ha termin tidlig i måneden ja;) Forrige terminforum jeg var innom lå jeg alltid etter alle, så skjønner deg godt! Men heldigvis kommer du etter da;)

Veldig deilig å ha termin tidlig i måneden ja;) Forrige terminforum jeg var innom lå jeg alltid etter alle, så skjønner deg godt! Men heldigvis kommer du etter da;)
På mammanett er det jo to grupper i ett! Altså, januar og februar. Droppet hele greia jeg! Orket ikke å være i uke 10 når andre hadde ordinær ultralyd neste uka liksom :P Følte ikke vi var samme sted i det hele tatt.

Back
Topp