Jubeltråd! :D

Vi har også hatt rundt 5 timer og han sov 3 av dem i vugga si. Så skikkelig digg å sove bare med gubben:)

Ååå!! Kjenner jeg blir misunnelig ;)
Savner å sove godt i min egen seng.. Vi sover sammenklemt i senga vi.. Haha.. Det vil si.. Jeg og gubben gjør det.. Skulle ikke tro sengen var 180x220 :p Hahaha.. Prinsessen tar omtrent halvparten av plassen :P

Vi har arvet en skikkelig fin uro, med lys og forskjellige lydeffekter.. Er så spent på om den vil virke.. Hvis den gjør det kan det hende jeg får lurt snuppa til å sove i egen seng fremover :D

Ååå!! Kjenner jeg blir misunnelig ;)
Savner å sove godt i min egen seng.. Vi sover sammenklemt i senga vi.. Haha.. Det vil si.. Jeg og gubben gjør det.. Skulle ikke tro sengen var 180x220 :p Hahaha.. Prinsessen tar omtrent halvparten av plassen :P

Vi har arvet en skikkelig fin uro, med lys og forskjellige lydeffekter.. Er så spent på om den vil virke.. Hvis den gjør det kan det hende jeg får lurt snuppa til å sove i egen seng fremover :D
Joda det er slik vi har sovet siden fødsel vi å:) men i går sovna han når pappa så på fotball . Det var etter kveldsmat og bad. Så vi la han i vugga på stua før vi la oss og der ble han sovende så vi tok bare vugga inn på soverommet:) men vi har langt igjen før dette blir en vane vil jeg tro:)

Våkna kvart på 5 av ei frøken som ville ha mat og to sprengte pupper! Kjæresten syns han sov så tungt, ikke rart det etter 5 timer sammenhengende søvn for første gang på en måned :-P deilig :)

Jubler for at lillesøster har feiret å bli 7 uker gammel med å være eksemplarisk i dag! Har sovet alene (på sofaen) og kost seg i lekegrinden :-D Jeg har fått ryddet bøttevis med klær inn i skapene våre, har støvsugd huset, ryddet, vært ute med alt av søppel, ryddet og lett ett adaptere til bilsetet (som jeg bare ikke finner!!)! Har fått gjort masse :-)

Jubler for at snuppa har sovet nesten 5 timer sammenhengende!!! Dette er første gang på 2 måneder og 8 dager at jeg har sovet så lenge sammenhengende!! Wohooo ;D

Det er jo kjempebra :-D må være godt for henne også å få slappet skikkelig av :)

Jubler for at snuppa har sovet nesten 5 timer sammenhengende!!! Dette er første gang på 2 måneder og 8 dager at jeg har sovet så lenge sammenhengende!! Wohooo ;D
Gratiss kjempe glad for dine veier:) skal se vi alle møter lysere tider med litt mer søvn i bakhånd:))

Så herlig med sammenhengende søvn:) vi fikk ganske bra nok med søvn. Han våknet eg gang for mat så kan ikke klage her heller:)

Ja det er fantastisk❤️
Ammet fire ganger i løpet av de tolv timene og hun sovnet ikke like fort igjen hver gang. Men!!! Hun gråt ikke.. For meg er det en glede i seg selv!! Hun gråt mye på dagen, men lite på kvelden /natten :D

Ja det er fantastisk❤️
Ammet fire ganger i løpet av de tolv timene og hun sovnet ikke like fort igjen hver gang. Men!!! Hun gråt ikke.. For meg er det en glede i seg selv!! Hun gråt mye på dagen, men lite på kvelden /natten :D
Så deilig:))) håper det forsetter å bli bedre:))

Back
Topp