Jubeltråd! :D

Takk :)

Så deilig at den lille har det bra pass på få deg et varmt bad for ryggen kan hjelpe litt :) håper jeg :)

Har ikke badekar, men tenker å ta meg en varm dusj når jeg er ferdig med å lage mat.. ;)
Hvor langt har dere igjen før dere er fremme? :) Hvordan går det med poden i baksete? Blir det mange pauser på veien?
 
Jubler for at datteren min er en knupp og har sovet i sengen (ALENE) på formiddagen i dag.. LYKKE <3 Jeg har fått lagd klar middagen vi skal ha i dag, slik at den bare kan varmes opp senere når vi skal spise..
 
Har ikke badekar, men tenker å ta meg en varm dusj når jeg er ferdig med å lage mat.. ;)
Hvor langt har dere igjen før dere er fremme? :) Hvordan går det med poden i baksete? Blir det mange pauser på veien?
Vi var akkurat innen for døra
 
Jubler for at datteren min er en knupp og har sovet i sengen (ALENE) på formiddagen i dag.. LYKKE <3 Jeg har fått lagd klar middagen vi skal ha i dag, slik at den bare kan varmes opp senere når vi skal spise..
Så deilig :)
 
Lillesøster har nå sovet i snart 3 timer! :-O Holder på å våkne, men er vel egentlig på tide ;-) Så jeg har drukket te, sett serie, fargelagt og strikket :-D
 
Jubler for at jeg som aldri får baby i seng før jeg legger meg selv, ENDELIG fikk lagt henne tidlig i går!! :) Litt kveld med armene fri og tid for meg selv <3
Det er ikke lett:) prøver vær eneste dag klarte det endelig i går:)
 
Det er ikke lett:) prøver vær eneste dag klarte det endelig i går:)
Bra jobba!!
Klarte det i går og :) Men i kveld skal jeg på foreldremøte i bhg og det begynner når jeg legger henne... Håper ikke denne kvelden ødelegger det fine mønsteret vårt! ;-)
 
Bra jobba!!
Klarte det i går og :) Men i kveld skal jeg på foreldremøte i bhg og det begynner når jeg legger henne... Håper ikke denne kvelden ødelegger det fine mønsteret vårt! ;-)
Det for vi håpe :) her legger pappa først. Så tar vi det på rund gang om det ikke funker første gangen . Slik at pappa ikke for problemer viss jeg er borte på kvelden:)
 
Det for vi håpe :) her legger pappa først. Så tar vi det på rund gang om det ikke funker første gangen . Slik at pappa ikke for problemer viss jeg er borte på kvelden:)
Lurt!
Her er det ikke sånn... Har en mann som ikke gjør noe med baby, i tillegg til at jeg gjerne vil gjøre ting på min måte, i tillegg til at jeg ammer og derfor ikke drar vekk fra babyen ennå ;-)
 
Lurt!
Her er det ikke sånn... Har en mann som ikke gjør noe med baby, i tillegg til at jeg gjerne vil gjøre ting på min måte, i tillegg til at jeg ammer og derfor ikke drar vekk fra babyen ennå ;-)
Ammer jeg også, men har en mann som vil være med på ungen;)

Jeg har derimot verv i to forskjellige styrer og med i to komiteer . Så jeg har noen møter på kveldstid. Så her pumpes det vilt:)
 
Jubler over at lille jenta mi har nå hatt natt fra kl2030-0830 :D
Mat og kos før fra da til hun sovner kl2100. Våknet for mat kl0300 og våkner igjen for mat og bleie kl0500. Og deretter sovet til kl0830. For en herlig natt det har vært! Var vandt til kl2100-0300 også opp hver time etter det!
 
Back
Topp