Vi dro for 45 min sidenEr du hjemme hos dere selv igjen nå eller er du hjemme hos faren din?
Høres digg ut med mamma- og kjærestefri![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi dro for 45 min sidenEr du hjemme hos dere selv igjen nå eller er du hjemme hos faren din?
Høres digg ut med mamma- og kjærestefri![]()
![]()
Hehe!Vi dro for 45 min sidenså noe midt i mellom
![]()
Jubler for at snuppa ikke har hatt diaré lignende avføring i dag![]()
TakkHehe!
God tur hjem!! Kjør forsiktig![]()
Takk
Så deilig at den lille har det bra pass på få deg et varmt bad for ryggen kan hjelpe litthåper jeg
![]()
Vi var akkurat innen for døraHar ikke badekar, men tenker å ta meg en varm dusj når jeg er ferdig med å lage mat..![]()
Hvor langt har dere igjen før dere er fremme?Hvordan går det med poden i baksete? Blir det mange pauser på veien?
Så deiligJubler for at datteren min er en knupp og har sovet i sengen (ALENE) på formiddagen i dag.. LYKKE <3 Jeg har fått lagd klar middagen vi skal ha i dag, slik at den bare kan varmes opp senere når vi skal spise..
Det er ikke lettJubler for at jeg som aldri får baby i seng før jeg legger meg selv, ENDELIG fikk lagt henne tidlig i går!!Litt kveld med armene fri og tid for meg selv <3
Bra jobba!!Det er ikke lettprøver vær eneste dag klarte det endelig i går
![]()
Det for vi håpeBra jobba!!
Klarte det i går ogMen i kveld skal jeg på foreldremøte i bhg og det begynner når jeg legger henne... Håper ikke denne kvelden ødelegger det fine mønsteret vårt! ;-)
Lurt!Det for vi håpeher legger pappa først. Så tar vi det på rund gang om det ikke funker første gangen . Slik at pappa ikke for problemer viss jeg er borte på kvelden
![]()
Ammer jeg også, men har en mann som vil være med på ungenLurt!
Her er det ikke sånn... Har en mann som ikke gjør noe med baby, i tillegg til at jeg gjerne vil gjøre ting på min måte, i tillegg til at jeg ammer og derfor ikke drar vekk fra babyen ennå ;-)