Jubeltråd! :D

Vel litt bekymret jubler.


Sovnet kl 2100 i går la han helt våken i senga. Men måtte vekke han i dag kl 0430 for mat gubben står opp da.
 
Vel litt bekymret jubler.


Sovnet kl 2100 i går la han helt våken i senga. Men måtte vekke han i dag kl 0430 for mat gubben står opp da.

Ville ikke vært bekymret for en baby som legger på seg og ellers ser frisk ut for at han sover natten gjennom, og heller ikke brydd meg med å vekke han. Nyyt at han sover lenge på natta for en gangs skyld :) kan bli lenge til neste gang! Men kjenner følelsen når de plutselig sover så lenge, da pleier jeg å våkne før snuppa og lure på om hun lever :p må bort og dytte forsiktig i henne for å se om jeg får reaksjon, det gjør jeg jo heldigvis <3
 
Ville ikke vært bekymret for en baby som legger på seg og ellers ser frisk ut for at han sover natten gjennom, og heller ikke brydd meg med å vekke han. Nyyt at han sover lenge på natta for en gangs skyld :) kan bli lenge til neste gang! Men kjenner følelsen når de plutselig sover så lenge, da pleier jeg å våkne før snuppa og lure på om hun lever :p må bort og dytte forsiktig i henne for å se om jeg får reaksjon, det gjør jeg jo heldigvis <3
Haha jeg hoppa opp i sengen og fant pulsen. Hans sitt svar var å vri seg vekk fra meg :)
 
Haha jeg hoppa opp i sengen og fant pulsen. Hans sitt svar var å vri seg vekk fra meg :)

Ser det for meg, så fint du fant puls :-D Skjønner han godt ;-D
 
Jubler for at jeg som aldri får baby i seng før jeg legger meg selv, ENDELIG fikk lagt henne tidlig i går!! :) Litt kveld med armene fri og tid for meg selv <3
Jubler for at uken har vært super videre! Ift til legging altså. Baby la seg halv syv både mandag og tirsdag, onsdag ble alt feil pga foreldremøte i bhg og styr rundt for sen legging, litt frem og tilbake i går pga magevondt, men la henne halv åtte i dag og hun sover godt fremdeles :-D
 
Helt utrolig i går var vi på siste behandlingen. Vi la oss i går kl 22 med litt kolikk men han sovnet på meg så i sengen. Og Han SOVER ennå:) Våknet av noen sammentrekninger uten mye lyd. tok ham opp for å amme men han sovnet før vi satte oss. Nå ligger han med varmeteppe i stua ...lurer på om jeg skal vekke han for å gi han mat
 
Jubler alt jeg kan!!! Wohooo!!
Var hos manuellterapeuten med snuppa i går!! Motorikken hennes er mye bedre enn hva den var sist vi var der! Han er ikke bekymret for utviklingen hennes lenger :D
Wohoooo :D :D :D
Så kult å høre:)))
 
Jubler alt jeg kan!!! Wohooo!!
Var hos manuellterapeuten med snuppa i går!! Motorikken hennes er mye bedre enn hva den var sist vi var der! Han er ikke bekymret for utviklingen hennes lenger :D
Wohoooo :D :D :D

Wohoo :-D så godt å få klarhet i det ❤
 
Ja❤️ vi har fått time på sykehuset. Kommer til å dra dit for sikkerhetsskyld! Men utrolig digg å kunne senke skuldrene litt :))

Ja det er jo sikkert greit å få noen andre til å vurdere det når du har muligheten :)
 
Helt fantastisk <3



Så bra <3 Må være utrolig digg å ha rutinene på plass :D
Jo men i påsken er den viktigste rutinen å gjennomføre legge tid uten mamma og pappa som sover ved sina:)

Han begynner å bevege seg ganske mye. I går hadde han rulla ut av nestet?! Så da må lille begynne å ligge i sin egen seng:p
 
Har hatt en herlig kveld med min kjære :-D Brukte del en av julegaven fra mamma. Gavekort på restaurant og kino samt barnepass ;-) Leverte fra oss de to små rundt 4, ammet hos mamma, før vi kjørte avgårde. Spiste god (varm :p ) mat og snakket uten avbrytelser og så Alligent på kino (litt skuffa da den avvek veldig fra boka) og henta litt over 9 (bare lillesøster, storesøster sover over) :) Så herlig med en kveld med bare oss to :-D
 
Jubler for at Olav har fått en bra søvnrutine :D Gir han mat, steller han å legger han i senga si kl 21 hver kveld, sover til kl hal 4-4 for å spise, så sover han til halv 8-8 å da står vi opp :)
Er såå glad vi kjøpte babycall med kamera, så deilig å kunne sitte nede i stua å se at alt er greit å at han sover :)
 
Jubler for at Olav har fått en bra søvnrutine :D Gir han mat, steller han å legger han i senga si kl 21 hver kveld, sover til kl hal 4-4 for å spise, så sover han til halv 8-8 å da står vi opp :)
Er såå glad vi kjøpte babycall med kamera, så deilig å kunne sitte nede i stua å se at alt er greit å at han sover :)
Så deilig å høre vi har begynt treningen på å legge seg i egen seng. For han sover godt og gjennom natta nå men i vår seng.:)

Han ligger nå sover i egen seng noe som er deilig:)
 
Back
Topp