Jubeltråd! :D

JUBLER for at jeg snart er i mål. 1 uke igjen til planlagt KS.
JUBLER fort at jeg i dag får vaskehjelp - orker bare ikke bruke siste uken på å vaske et 2 etg. hus med 4 soverom, 2 stuer og 2 bad. ORKER IKKE:wtf::wtf::wtf::woot::woot::woot: Og vil heller ikke plage sambo til det nå. Siste uken skal vi kose oss:happy:
JUBLER over at pappa er på vei til oss i dag - han kjører 55 mil for å være hos oss til fødsel og alt er over:happy: Snilleste pappaen min:Heartred

Jubler for at sv.kontroll gikk så bra!! Nesten fire uker siden sist, så jeg var så spent! Blodtrykk, mål - alt var fint :D
Det betyr at dårlig form bare er dårlig form og at jeg kan slappe av å nyte de siste to ukene før termin. Skal faktisk ikke tilbake til legen før termin, og håper jeg slipper den kontrollen ;)

Jubler for at jeg ENDELIG ligger på føden og skal få hilse på babyen min i løpet av dagen :-D

Så bra :-D jeg tror jeg nesten hadde saksøkt JM om hun fortalte meg at jeg kom til å føde før tiden for så å gå på overtid :-P

Jubler for at lillesøster endelig skjønte at magehuset hadde en utgang!! 4600 og 53 lang, gigantbaby :-P

Gratulerer med baby :-D så godt å endelig ha henne i armene <3

Back
Topp