• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Jubeltråd! :D

Jubler for 36+0 og en mnd igjen til termindatoen i dag :D Må også juble høyt for første natta med god og langvarig søvn på maaaaange uker! Sov først 5 timer i strekk, så 3 til og lå en god halvtime i halvsøvne etter det. Vondt i kroppen, men absolutt verdt det :)

Jubler for 35 uker i dag:)

Jubler for at baby ikke kom på lille julaften på onkels bursdag, og ikke på julaften på farfars bursdag! Så nå gjenstår pappas bursdag i dag... Aller helst kan hun vente i en uke til!!

Jubler for at jentungen sov til halv 7 i dag, kun litt lyder rundt 5, men skrudde bare på musikken på babycallen og tipper hun sov videre, hørte vertfall ikke noe mer :-D Merker sååå forskjell på å få sove til halv 7 framfor halv 6, mye mer opplagt og har mer overskudd!

Jubler for den dagen i jula jeg gleder meg mest til hvert år... Første dagen vi ikke skal noen verdens ting og bare skal kose oss med gutta, film, julegodt og resten av julemiddagen.

Jubler for en deilig morgen med babyen min, jeg.

Vekket henne 7.30 for amming, byttet bleie full av bek, tok henne naken inn i sengen for litt hud mot hud kos, hun ville ha mer melk så det fikk hun, så sovnet hun, og der ligger hun enda, naken under dyna mi inntil meg.

Jubler for at samboeren er såå tålmodig... For å si det sånn så har det ikke blitt noe på han på en god stund, og jeg går ofte å klager på hvor tungt det er å gå gravid ...og nå også forkjøllelse. Det er ofte han som må bære ting , gå turer med hund når jeg ligger som en slakt på soffaen. Så i dag jubler jeg for at han er så tålmodig ❤️

Jubler for å våkne én dag nærmere 2016 uten at noe har skjedd i natt :-D

39+0 i dag! :) 10 dager til ul-termin, men bare 6 dager til menstermin.

Back
Topp