• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Jubeltråd! :D

Jubler for at jeg sover godt om natten, er uthvilt å det bare er få dager igjen til Snuppa er her:) nå begynner ting å bli klart, har bare igjen å pakke fødebag:)

Jubler for at mini endelig er aktiv etter en uke med veldig lite aktivitet.

Jubler for at baby har vært flink jente og holdt seg inne til nå! Teller aktivt ned... 32,5 time til neste år og hun kan komme!! :-D

Jubler over at jeg begynner å få en del modningstegn :) ingen som er veldig vonde heldigvis da det fortsatt er 13 dager til termin, men ganske ubehagelig til tider :)

30 timer...
Jeg kommer aldri i livet til å få sove i natt!!
Jeg har jo en del lenger igjen til termin så jeg er ganske rolig, men har hatt en følelse hele tiden av at jeg bare må komme over nyåret. Det stemmer helt sikkert ikke, går sikkert 10 dager over tia :p

Jubler for at mageboeren er i normal aktivitet igjen etter en meget rolig natt/morgen som resulterte i en tur til føden på kontroll :) Jubler også for at ultralyden idag viste en helt gjennomsnittlig stor baby, anslått ca 3600g ved termin (som er om ei uke). Første var litt over 4 kg og nr to 4,5, så jeg har vært litt bekymret for hvor stor tredjemann har tenkt å bli ;)

Jubler for snø! Begynte endelig å snø istedet for regn i går ettermiddag og i dag er det så fint og hvitt :)

Jubler for at lille baby var flink jente og holdt seg inne til 2016 :-) Og for at selv om jeg helst vil ha henne ut nå (!) så er jeg ikke så utålmodig at jeg kreperer helt ennå :-P

Back
Topp