• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Jubeltråd! :D

Gratulere, mia!! Det var godt at hun endelig kom!! Kos dere:)
Takk :-)
Det var jammen godt at hun endelig kom!! Var alt i alt en fin fødsel også. Sliter med ammingen nå, og det er fryktelig trist :-( Men prøver alt jeg kan og håper på det beste! Er uansett bare veldig godt å ha henne her <3 Nå er det ikke lenge igjen før vi har premiene våre, alle sammen :-D

Jubler for at lillesøster sov til litt over 6 i dag! :-D Var våken til over 1 riktignok, men trengte virkelig den søvnen ;-)

Jubler for at jeg har en fantastisk mor.. Etter å ha hatt flere søvnløse døgn kom mamma på overraskelsesbesøk i går. Hun gikk en tur ut med gullet så jeg skulle få sove på dagtid og på kveldstid fikk gullet sovet sammen med mamma.
Jeg har fått noen timers søvn og det føles fantastisk!!

Jubler for masse hjelp av svigerbror og dama hans. Fikk 7 timer søvn til å med poden har sovet
Sovnet også nå:)

Jubler for ca 5+3 timer søvn i natt! Koser oss med amming i senga nå og hvis frøkna sovner igjen etter det skal jeg også sove litt til. Var deilig med helt stille hus og dobbeltsenga for oss selv :p

Jubler for at vesla endelig promper og bæsjer etter 2 dager med veldige luftsmerter! Håper det har sammenheng med de to koppene med ammete jeg drakk i dag, den teen skal fortsettes med!

Sovet sovet mye. Sovnet kl 0030 og måtte vekke han kl 0500 kan hoppe over et måltid men ikke to måltider. Nå ligger han og små fiser i Tiny love vugga og virker veldig fornøyd mens jeg har hele sengen for meg selv:) han liker ennå ikke springer sengen lol

Så deilig . Har dere sovet noe i natt?
Veldig deilig!! Var helt uvant å ha armene ledig så lenge :D

Vi har sovet ca. 5 timer her i natt. Hun er lysvåken nå.. Smiler og leker.. Det er så typisk.. Vi må dra hjemme fra klokken 09.00 for å rekke Manuellterapeuten i dag.. Så er typisk hvis hun sovner akkurat rundt den tiden :p

Hvordan sov dere i natt?

Veldig deilig!! Var helt uvant å ha armene ledig så lenge :D

Vi har sovet ca. 5 timer her i natt. Hun er lysvåken nå.. Smiler og leker.. Det er så typisk.. Vi må dra hjemme fra klokken 09.00 for å rekke Manuellterapeuten i dag.. Så er typisk hvis hun sovner akkurat rundt den tiden :p

Hvordan sov dere i natt?
Vi har også hatt rundt 5 timer og han sov 3 av dem i vugga si. Så skikkelig digg å sove bare med gubben:)

Back
Topp