Jubeltråd!! :D

Jubler for at jeg har hatt en fantastisk dag på jobb i strålende sol og i vakre omgivelser. Etter jobb orket jeg til og med å spasere en times tid :-) Bildet er fra arbeidsplassen min i dag. Helt ubeskrivelig herlig rett og slett :-)
ImageUploadedByBV Forum1396208654.778649.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg jubler for det fine været som har vært den siste uka og som skal vare opptil ei uke til! Da har jeg mulighet å sitte på terrassen, lunt, i bare singlett og lese og strikke. Deilig vår, snart sommer <3 Glede!!

Bilå

Jubler for 6+0 i dag. Det går da framover, selvom jeg synes det går sakte.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jubler for at jeg fikk jaget ut tre store edderkopper fra stuen i stad. Det våres...

Vært på UL i dag 7+3 og gynekologen kom også frem til 7+3 og fin hjertelyd :D

Jubler for at jeg fikk jaget ut tre store edderkopper fra stuen i stad. Det våres...

Huff, dette hørtes litt ut som edderkopper i størrelse hund :p Ser for meg de store beistene som blir jaget ut fra stua der... ; p

Huff, dette hørtes litt ut som edderkopper i størrelse hund :p Ser for meg de store beistene som blir jaget ut fra stua der... ; p
5 og 20 kroning :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jubler for at jeg fikk UL time allerede i morgen! :D Gleder meg til å se hjertet slå til det lille bollefrøet. <3

5 uker etter el og 5+3 etter mens

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

8 uker i dag! Og litt mindre kvalm enn før (satser på at det ikke er et dårlig tegn).

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Back
Topp