Jubeltråd!! :D

Mammi :)

November 2014 <3
Novemberskattene 2014 <3
Marsboerne2017
Her inne kan vi juble for små og store gleder!! :D Alt er lov! Denne tråden håper jeg kan spre masse glede oss i mellom:D Så jubl i vei!! :D


Sent from my iPad using BV Forum
 
Så gøy! Jeg jubler for 5 +0 i dag!:) og for at jeg har snakket med legen min i dag og blitt sykemeldt. Pga to sa siste året og stressende jobb. Veldig lettende! Nå skal det gå bra!! :):)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Slenger meg på her! :D Jubler for de to testene jeg tok i dag, som viste at en liten spire har festet seg! I følge BV er jeg også 3+5! :p
 
Så gøy! Jeg jubler for 5 +0 i dag!:) og for at jeg har snakket med legen min i dag og blitt sykemeldt. Pga to sa siste året og stressende jobb. Veldig lettende! Nå skal det gå bra!! :):)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Så bra at du fikk sykemelding!! :) håper du får slappet godt av og at spiren gror seg fast helt til november!! :D


Sent from my iPad using BV Forum
 
Slenger meg på her! :D Jubler for de to testene jeg tok i dag, som viste at en liten spire har festet seg! I følge BV er jeg også 3+5! :p
Hurra for 3+5 :D hehe.. Gøy med noen som ligger helt likt!! :D


Sent from my iPad using BV Forum
 
Så bra at du fikk sykemelding!! :) håper du får slappet godt av og at spiren gror seg fast helt til november!! :D


Sent from my iPad using BV Forum
Ja det var lettende. Litt uvant også, for er veldig glad i jobben min og aldri borte til vanlig men følte det var riktig nå:) ja det håper jeg også for oss alle!!:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Hurra for 3+5 :D hehe.. Gøy med noen som ligger helt likt!! :D


Sent from my iPad using BV Forum

Hipp hipp! ;) Er egentlig litt målløs. Hadde ikke forventet å bli gravid så fort! :confused: Tenkte jeg skulle ta test på søndag hvis TR ikke dukket opp, og var rimelig avslappet til hele greia. Fikk sjokk da testen var positiv, så kastet meg i bilen og dro til apoteket for å kjøpe enda en for sikkerhets skyld. :p
 
Hipp hipp! ;) Er egentlig litt målløs. Hadde ikke forventet å bli gravid så fort! :confused: Tenkte jeg skulle ta test på søndag hvis TR ikke dukket opp, og var rimelig avslappet til hele greia. Fikk sjokk da testen var positiv, så kastet meg i bilen og dro til apoteket for å kjøpe enda en for sikkerhets skyld. :p
En deilig følelse:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
En deilig følelse:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Helt klart! :) Men føles også veldig rart, og tror ikke det helt har gått opp for meg. :p Har aldri vært gravid før, så aner virkelig ikke hva jeg går til.
 
Helt klart! :) Men føles også veldig rart, og tror ikke det helt har gått opp for meg. :p Har aldri vært gravid før, så aner virkelig ikke hva jeg går til.
Tar litt tid å venne seg til tanken! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jubler for at jeg ble raskt gravid denne gangen også, og for at jeg endelig har noen minutter helt alene før søvnen tar meg! :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Hurra for 4+6 og snart ferdig med uke 4 :D også hurra for nok søvn og oppegående kropp idag :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Så deilig med en jubeltråd a! hurra for 4+3 i dag;) måtte tiden frem mot første ul gå fort! Og deretter frem til uke 12! Og hurra for endelig graaviiiid igjen! Nå skal det gå bra :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jubler for at jeg er gravid! :) Har alltid trodd eller hatt mistanke om at jeg var steril eller noe, siden jeg ikke bruker noen form for prevensjon og aldri blitt gravid før :) Har ikke prøvd, og tok en test to dager etter forventet IKM bare for morosskyld.. Ble paff da den var positiv!! Måtte ta 6 tester til for å få det til å synke inn :D Nå er jeg glad <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jubler for at jeg er gravid! :) Har alltid trodd eller hatt mistanke om at jeg var steril eller noe, siden jeg ikke bruker noen form for prevensjon og aldri blitt gravid før :) Har ikke prøvd, og tok en test to dager etter forventet IKM bare for morosskyld.. Ble paff da den var positiv!! Måtte ta 6 tester til for å få det til å synke inn :D Nå er jeg glad <3


Sent from my iPhone using BV Forum
Gratulerer så masse :D Nyt de positive testene ;)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Back
Topp