Jubeltråd!! :D

Jubler for at jeg for tredje dag på rad har gått lang tur med hunden, OG blitt andpusten fordi jeg har gått fort opp bakkene! :)
 
Hurra for positiv test idag - 5+3!! :D Hadde en liten magefølelse på det, men etter flere negative tester etter samme symptomer (sen mens, ømme pupper) turde jeg ikke helt å tro på det før det stod gravid i displayet. Hipp hurra! :D

Gratulerer så mykje!! :D
 
For en herlig jubelgjeng da! Jeg sender også et fantastisk HURRA for at min kjære og jeg endelig har klart å bli gravid! Etter tre ivf-forsøk klaffet det! Er nå 4+3 og kjempespent på ukene som kommer :)
Så bra at det endelig klaffa!! Gratulerer så mykje! :D
 
Jubler for VELDIG MYE i dag :D
- Jubler for at det snart er helg og jeg kan sove, kose meg og slappe av! :D
- Jubler for at jeg kan sove lengre enn 06!
- Jubler for at jeg er ferdig kl 13 i dag!
- Jubler for at jeg har fått til 3 styrkeøkter denne uka, og to turer ut i nærmiljøet.
- Jubler for at magemusklene fortsatt er synlige!
- Jubler enda mere over at magemusklene skal VEKK, og bollemage frem <3 Beste følelsen! Gravide er det fineste som finnes!
- Jubler over større pupper (allerede).
- Jubler over at jeg skal besøke ei venninne i morgen, som nylig fødte ei lita prinsesse :)

Har så mye å juble for! Jubler også for 5+5 i dag :-D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jubler for 6+0 i dag:) og for hyttetur i helgen:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jubler for 5+3 og at formen blir bedre slik at jeg kommer meg på jobb på mandag :-D sykmeldt siden forrige torsdag....
 
Jubler for 5+4 og for at jeg føler meg uthvilt idag :D Blir jo sikkert utslitt til kvelden kommer, men likevel.. det er godt å stå opp med masse energi. Jubler også for at det ikke ble undervisning idag, og dermed hjemmedag med gullgutten nok en gang :D Skulle nesten tro han hadde halv plass i bhg, siden han er ganske mye hjemme med oss :p
 
Jubler for at jeg er 4+4 i dag, og at jeg har hjemmekontor slik at jeg kan hvile innimellom. Har smerter i korsrygg og i siden i tillegg til mye murringer i magen, og da er det greit å ikke sitte på kontoret. Sofaen er mye mer praktisk da :) oooog så jubler jeg for helg, og for alle dere andre her inne ;)
 
JUBLER for 5+0!!!! :D Hurra.. Enda en uke uten blod, spotting eller noe annet skummelt.. :p Hååper det går bra denne gangen.. :D Hurra også for at det er lørdag.. :D ahh.. Deilig..
 
Jubler for at samboeren og jeg fikk gått en tur med hundene og kom oss helskinnet hjem! :p Merker jeg blir ekstra redd glattføret nå som jeg er gravid, og nå er det virkelig ille ute! Men finværet må jo nytes! :D Ha en super helg, alle sammen!
 
Jubler for en herlig tur ned til sjøen med barn og venner. Det var så deilig å kjenne sola varme litt i ansiktet, og å se fram mot våren. Også selvfølgelig ekstra deilig å vite at man bærer på verdens flotteste hemmelighet. :)
 
Jubler for 5+5 og fordi vi har startet brainstorming angående avsløring for besteforeldre over skype ! Spennende ! :p
 
Back
Topp