Jubeltråd!! :D

Jubler for 8+5 og at det i dag er fem uker siden vi fant det ut! Herlighet som tiden flyr! :-D Jubler også for at formen er bra om dagen, men at jeg fortsatt kjenner såpass mye at jeg ikke blir urolig!

Jubler for helg! Og at jeg snart har nådd 8 uker! Jobler også for symptomer :) De var vekke da jeg var syk og det var sykt stressende

Sent from my iPhone using BV Forum

Jubler for at det er helg !! :-D og at kvalmen min nesten er borte ! Ooog for at vi skal på bryllups messe på søndag :-) Wopwop !

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Jubler for at det er helg !! :-D og at kvalmen min nesten er borte ! Ooog for at vi skal på bryllups messe på søndag :-) Wopwop !

Ååå skal du gifte deg? Misunnelig!!!

Jaa :-D men vi får se når det blir ;-) er så mye som skjer fremover nå, å vi har ikke noe hastverk enda :-)

Så kjekt! Jeg å vil gifte meg :) blir etter fødselen da? Må bli fridd til først da :P

Så kjekt! Jeg å vil gifte meg :) blir etter fødselen da? Må bli fridd til først da :P

Hehe :-p ja det blir ikke dette eller neste år.. så forhåpentligvis i 2016 ! ;-) jeg ble fridd til i februar faktisk, etter 7 år sammen fikk han endelig fingen ut ;-)

Åå kjekt :) tja vi har bare vært sammen 8 mnd da så han må kanskje få litt tid :P

Åå kjekt :) tja vi har bare vært sammen 8 mnd da så han må kanskje få litt tid :P

Jeg og manne forlovet oss etter 8 mnd ;) Men vi hadde kjent hverandre i 12-13 år da ;) Godt kjent i 2,5 år før vi ble sammen :)
Også gravid etter 8 mnd sammen :)

Jeg og manne forlovet oss etter 8 mnd ;) Men vi hadde kjent hverandre i 12-13 år da ;) Godt kjent i 2,5 år før vi ble sammen :)
Også gravid etter 8 mnd sammen :)

Er du nyforlovet også altså? Gratulerer så mye! Kanskje raskt etter åtte mnd men alt klaffer og jeg vet at han kommer til å bli en fantatisk far! Føler meg heldig!

Er du nyforlovet også altså? Gratulerer så mye! Kanskje raskt etter åtte mnd men alt klaffer og jeg vet at han kommer til å bli en fantatisk far! Føler meg heldig!

Dette var i 2009 ;) Vært gift i over 1 år nå :) Og guttungen er 3 år nå i mai :)

Giftet oss 06.10.12 ❤️

Dette var i 2009 ;) Vært gift i over 1 år nå :) Og guttungen er 3 år nå i mai :)

Giftet oss 06.10.12 ❤️

Åå skjønner :) så kjekt! :)

Jubler for 8 uker idag :) Går jo fremover :) Bare 4 små uker igjen :) :)

8+0 idag :D

Jubler for at det er lørdag! Og at jeg endelig kjenner kvalmen litt:) koser meg på sofaen med dette og Svaneprinsessen på netflix:) håper dere har en fin dag:)

<3lille spire, november 14 <3

Vedlegg

• 1396689432449.jpg
    1396689432449.jpg
    65,8 KB · Visninger: 18
Back
Topp