Jubeltråd!! :D

Jeg jubler for at det er fredag, og jeg derfor har to dager hvor jeg slipper hverdagsstress. Kan bare kose meg hjemme, slappe av og nyte sola med mannen og 2åringen min :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jubler for en helt utrolig herlig dag hvor vi fikk se lille skatten vår med sitt lille bankende hjerte ;)

Jubler for en helt utrolig herlig dag hvor vi fikk se lille skatten vår med sitt lille bankende hjerte ;)
Gratulerer med fin ul! Såå deilig følelse!:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jubler for helg og at jeg slipper å kjøre på jobb :D
Jubler også for minkende kvalme :P
*håpe den er på tur å gi seg*

Jubler for helg og at jeg slipper å kjøre på jobb :D
Jubler også for minkende kvalme :p
*håpe den er på tur å gi seg*

Satser på at kvalmen gir seg ;) Langt er du nå ? Jeg er endelig heeelt kvalmefri :D Blir bare sånn kvalmeliknense følelse når jeg blir veldig sulten eller spiser for raskt, men det er jo lett å passe på :)

Jubler for at jeg ENDELIG er ferdig på jobb! Baee 3 timer kjøring så er jeg hjemme med min kjære! Da blir det engangsgrill og kyllingpølser!! Nammnamm!!! Og imorgen er det familieselskap!!:)) Og for at jeg er 9+3 :))

<3lille spire, november 14 <3

I dag jubler jeg for flott vær og fordi jeg har hatt et kjempekoselig familieselskap for minsten
som fylte år for noen uker siden :) Måtte vente med selskapet til alle hadde tid til å komme
og i dag var det jo helt perfekt med forsmak på vår og greier :)
Også jubler jeg for 5+ 4 da!

Satser på at kvalmen gir seg ;) Langt er du nå ? Jeg er endelig heeelt kvalmefri :D Blir bare sånn kvalmeliknense følelse når jeg blir veldig sulten eller spiser for raskt, men det er jo lett å passe på :)

Ja det er enkelt å passe på det :)
Jeg vet ikke hvor langt på vei jeg er pga SA i januar og ingen menstruasjon etter det. Har UL 10 april så det er forsåvidt også noe jeg jubler for :P

Jubler for at det er tre uker siden jeg fant ut at jeg var gravid og at det strekker og stikker i magen.

Jubler for at jeg kan spise spekekjøtt bare det stekes først ! Guttene spiste akkurat littegrann slik det kommer i pakken, og det frister sånn, så jeg kommer til å steke meg litt sammen med middagen i dag :) Kjøpte pakker for 10kr her om dagen, så da må jeg nesten spise litt jeg også !

Jubler for at jeg kan spise spekekjøtt bare det stekes først ! Guttene spiste akkurat littegrann slik det kommer i pakken, og det frister sånn, så jeg kommer til å steke meg litt sammen med middagen i dag :) Kjøpte pakker for 10kr her om dagen, så da må jeg nesten spise litt jeg også !
Nammm! Smaker det nesten det samme da eller? Og spiser du det mens det er varmt, eller venter du til det blir kaldt igjen? :)

Jubler over at vi har hatt en skikkelig kosedag i sola :) deilig at det endelig er vår og varmere i været!

Nammm! Smaker det nesten det samme da eller? Og spiser du det mens det er varmt, eller venter du til det blir kaldt igjen? :)

Ja, om man ikke steker det for lenge så smaker det ganske likt. Blir jo enda saltere og litt mer likt bacon, men jeg syns det er mye bedre en bacon :D Pleier å spise når det blir lunka, da er det gjerne litt sprøtt også ;)

Nå jubler jeg for lysere kveld(er) :D Kjenner sommerfølelsen sniker seg på til tross for at det er snø ute ;p

Jubler for 8+0 og at jeg føler meg uggen igjen i kveld. ;-) Utrolig hvor mye man kan sette pris på fæle symptomer når man har gått et par dager uten å føle noe særlig.

Back
Topp