Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det i dag allerede?så moro
![]()
Gratulerer til deg!
Gratulerer med fin ul! Såå deilig følelse!Jubler for en helt utrolig herlig dag hvor vi fikk se lille skatten vår med sitt lille bankende hjerte![]()
Jubler for helg og at jeg slipper å kjøre på jobb
Jubler også for minkende kvalme
*håpe den er på tur å gi seg*
Sent from my iPhone using BV Forum
Satser på at kvalmen gir segLangt er du nå ? Jeg er endelig heeelt kvalmefri
Blir bare sånn kvalmeliknense følelse når jeg blir veldig sulten eller spiser for raskt, men det er jo lett å passe på
![]()
Nammm! Smaker det nesten det samme da eller? Og spiser du det mens det er varmt, eller venter du til det blir kaldt igjen?Jubler for at jeg kan spise spekekjøtt bare det stekes først ! Guttene spiste akkurat littegrann slik det kommer i pakken, og det frister sånn, så jeg kommer til å steke meg litt sammen med middagen i dagKjøpte pakker for 10kr her om dagen, så da må jeg nesten spise litt jeg også !
Nammm! Smaker det nesten det samme da eller? Og spiser du det mens det er varmt, eller venter du til det blir kaldt igjen?![]()
Jeg også, jubler for at all snøen er borte her på østlandet og at vi har fått vasket bil, spist dessert ute på terrassen og kost oss ute i et kjempe herlig påskeværNå jubler jeg for lysere kveld(er)Kjenner sommerfølelsen sniker seg på til tross for at det er snø ute ;p