Jubeltråd!! :D

5+2! Hurra :D Måtte blødninger og skumle ting holde seg langt vekke fra oss alle!!!!

Sent from my iPad using BV Forum

Jubler for 6+1 og da er jeg jo halvveis til 12 uker ;p

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jubler for ny joggebukse som ikke presser på den oppblåste magen! :p Og for at den er i en helt fantastisk lillafarge, som passer perfekt til den nye, stretchy og roooosa toppen som kan brukes en god stund etter at magen begynner å vokse! :D

6 uker i dag! Juhuu!! Bare 1 uke og 6 dager til ul, nedtelling pågår!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jubler for ny joggebukse som ikke presser på den oppblåste magen! :p Og for at den er i en helt fantastisk lillafarge, som passer perfekt til den nye, stretchy og roooosa toppen som kan brukes en god stund etter at magen begynner å vokse! :D
Kor har du kjøpt den då? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kor har du kjøpt den då? :)

På H&M til 99 kr. :-P Er egentlig pysjbukse, da. Men ser akkurat ut som joggebukse, hehe.

Jubler for at jeg endelig er gravid og enda er det :) Håper lille klorer seg fast leeenge, ja helt til november :)

Jubler for 5+4 i dag, og for at det er fredag og straks helg! :) og i tillegg for at det nå kun er 14 dager til vi får se den lille på ul :)

Jubler for 7+0 og bare en uke til tidlig ul!:) og for at det er helg!:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hipp hurra! :-D Jubler for den første morgenen på over en uke hvor jeg IKKE har våknet med store luftsmerter!

4+6 idag! og det er fredag, så eg skal kose meg med den fine familien min og taco om ein times tid! ❤️

I dag delte jeg babynyheten med en god venninne, som selv fikk baby for to uker siden :) Det var herlig med babysnakk, å få delt sin glede og spørre om råd fra en trebarnsmamma! Resten får ikke vite noe før etter tidlig ul rundt 12 uker.

Back
Topp