Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, ikke sant! Doen gjør ikke akkurat opplevelsen så ledig mye bedre heller daJeg liker ikke å kaste opp jeg heller, men har tidligere hatt tendenser til det under en spiseforstyrrelse, så det er jo ikke uvant akkurat ;/ Tenkte likevel "hvem gjør dette med vilje da?" i morges da jeg hang over doskåla...Haha.. Men nå har jeg nok symptomer, trenger ikke noe mer
![]()
Haha, ikke sant! Doen gjør ikke akkurat opplevelsen så ledig mye bedre heller daNei æsj, ikke klarer jeg andres spy heller, og jeg jobber i barnehage, så bare tanken på spy generelt gjør meg dødsskvalm
Ja, da har du jo hatt det litt på nært hold, men samtidig er det jo to helt forskjellige ting. Når man gjør det pga spiseforstyrrelse er det jo psykisk, og i tillegg er man ikke helt klar når man gjør det. Men forstår godt hva du mener
Sent from my iPhone using BV Forum
Nei, æsj..Nei, huff.. Spyr bare mer når jeg kjenner lukta/lufta fra skåla slå tilbake, æsj! Er heller ikke glad i andres oppkast, uff. Nei, det er utrolig hvor mye som kan bli "normalt" i perioder av livet for så å virke helt galt og tullete senere ;p
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
wow.. Så langt!! Heldig du er.. .Jubler for 8+0
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg jubler for hver dag som går med spiren på plass![]()
Ha ha, ja regner med detDen er vi nok flere om !![]()