Jubeltråd!! :D

Jubler for å være 6 + 0 idag. For å ha fått progesteron kremmen idag og da har jeg og spiren en litt større sjanse til å klare oss ( ikke at det er fare for mitt liv :P )
Jubler også for at kvalmen er roooolig idag :D :D (Y)

Jeg liker ikke å kaste opp jeg heller, men har tidligere hatt tendenser til det under en spiseforstyrrelse, så det er jo ikke uvant akkurat ;/ Tenkte likevel "hvem gjør dette med vilje da?" i morges da jeg hang over doskåla... :p Haha.. Men nå har jeg nok symptomer, trenger ikke noe mer ;)
Haha, ikke sant! Doen gjør ikke akkurat opplevelsen så ledig mye bedre heller da:p Nei æsj, ikke klarer jeg andres spy heller, og jeg jobber i barnehage, så bare tanken på spy generelt gjør meg dødsskvalm:p
Ja, da har du jo hatt det litt på nært hold, men samtidig er det jo to helt forskjellige ting. Når man gjør det pga spiseforstyrrelse er det jo psykisk, og i tillegg er man ikke helt klar når man gjør det. Men forstår godt hva du mener :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Haha, ikke sant! Doen gjør ikke akkurat opplevelsen så ledig mye bedre heller da:p Nei æsj, ikke klarer jeg andres spy heller, og jeg jobber i barnehage, så bare tanken på spy generelt gjør meg dødsskvalm:p
Ja, da har du jo hatt det litt på nært hold, men samtidig er det jo to helt forskjellige ting. Når man gjør det pga spiseforstyrrelse er det jo psykisk, og i tillegg er man ikke helt klar når man gjør det. Men forstår godt hva du mener :)

Nei, huff.. Spyr bare mer når jeg kjenner lukta/lufta fra skåla slå tilbake, æsj! Er heller ikke glad i andres oppkast, uff. Nei, det er utrolig hvor mye som kan bli "normalt" i perioder av livet for så å virke helt galt og tullete senere ;p

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Nei, huff.. Spyr bare mer når jeg kjenner lukta/lufta fra skåla slå tilbake, æsj! Er heller ikke glad i andres oppkast, uff. Nei, det er utrolig hvor mye som kan bli "normalt" i perioder av livet for så å virke helt galt og tullete senere ;p

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Nei, æsj.. :p
Ikke sant! Merkelig, og nå er det jo til og med nesten "verdt det", det blir jo faktisk et barn av alt dette her :p

Jeg jubler for en fantastisk dag på jobb med auke og skitur med hele småtrinnet på jobb :) Jubler også for legitime i morgen. Da får jeg forhåpentligvis vite hvor langt jeg er på vei :p vertfall en pekepinne... ***

Jubler for alle symptomene mine og for at jeg er så heldig å få være gravid. I min kropp banker det forhåpentligvis to hjerter <3 Bare tanken gir meg et stort smil om munnen :D

Jubler for at det er helg, at jeg har vasket vinduene og for at jeg ennå kan Bryne mine små grå på hvor langt jeg er på vei, da legen ikke kunne gi meg noen svar. Spennende :P

Jubler for uke 5+0 og større pupper:smiley-bounce012

Jubler for 6 + 0 og at det er lørdag :-)

Back
Topp