Jubeltråd!! :D

Jubler for 6+0 i dag, og at jeg er omtrent halvveis gjennom den verste tiden (om jeg er så heldig at alle problemer forsvinner i uke 12-13, slik som hos mamma og storesøster). :-)

Jubler for at ryggen er sinnsykt mye bedre i dag!! FANTASTISk etter 2 dager i fosterstilling! :D Livet er godt. .:D Og nå er det straks skjult gruppe i tillegg.. :D hihi..

Jubler for 7 uker og en god dag til tross for oppkast da jeg sto opp ;p

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jubler for 7 uker i dag og at jeg har bestilt min første time til jordmor den 14.april :) da er jeg 10 uker akkurat :)

Jubler for 6+0, og for den deilige luren jeg fikk på sofaen med en gang jeg kom inn døren etter jobb. Den var sårt etterlengtet! ;)

Jubler for 7 uker i dag og at jeg har bestilt min første time til jordmor den 14.april :) da er jeg 10 uker akkurat :)

Juhu! :) vi er like langt og jeg har første kontroll dagen etter deg, da er jeg 11+1, så da skal vel du være 11 uker på din kontroll? :) håper vi får høre hjertelyd da.

Juhu! :) vi er like langt og jeg har første kontroll dagen etter deg, da er jeg 11+1, så da skal vel du være 11 uker på din kontroll? :) håper vi får høre hjertelyd da.

Ja er det :) håper på å få høre den ja :) skal fortelle resten av familien det i påska, derfor jeg villa ha time før påske :) må uansett til lege etter uke 12 og ta flere blodprøver :) men greit å kunne komme til jordmor og få bekreftet liv <3

Så deilig :) Jeg jobber som ringevikar i bhg bare, så jobber 1 dag innimellom. Jeg kjenner at hvis jeg hadde jobbet fullt, så måtte nok jeg også ha sykemeldt meg gradert :p

Ja, jeg kjente ingen steder at jeg var klar for noe praksis nå. Å i alle fall ikke når kvalmen banka på døra idag ;/ kvalm heeeele dagen. Om jeg ligger lenge på sofaen går det greit men med en gang jeg må røre meg blir jeg kvalm igjen ;/

Ja, jeg kjente ingen steder at jeg var klar for noe praksis nå. Å i alle fall ikke når kvalmen banka på døra idag ;/ kvalm heeeele dagen. Om jeg ligger lenge på sofaen går det greit men med en gang jeg må røre meg blir jeg kvalm igjen ;/

Uff :/ Ja, da skjønner jeg det kan være ekstra deilig! Den kvalmen har banket på døra her noen kvelder.. Er så fælt! Glad jeg ikke har den hele tiden foreløpig :) hehe.

Uff :/ Ja, da skjønner jeg det kan være ekstra deilig! Den kvalmen har banket på døra her noen kvelder.. Er så fælt! Glad jeg ikke har den hele tiden foreløpig :) hehe.

Ja, håper den forsvinner raskt igjen ! Forrige gang var jeg kvalm i tre dager, men var heller ikke så kraftig som det har vært idag ;o

Får håpe den varer like lenge eller kortere nå da :) Synes synd på dem hvor det varer i flere uker- og i verste fall i flere måneder.
God bedring da, får håpe den går bort ganske fort :)

Ja, håper det. Greit å kjenne man er gravid, men likevel.. er nok det jeg ønsker aller minst å kjenne ;p Syns også synd i dem som ligger i maange uker, måneder eller hele graviditeten, og tanken slo meg i dag, at om jeg skulle gått slik resten av svangerskapet hadde tiden kommet til å gått veldig sakte. Takk ! :)

Ja, håper det. Greit å kjenne man er gravid, men likevel.. er nok det jeg ønsker aller minst å kjenne ;p Syns også synd i dem som ligger i maange uker, måneder eller hele graviditeten, og tanken slo meg i dag, at om jeg skulle gått slik resten av svangerskapet hadde tiden kommet til å gått veldig sakte. Takk ! :)
Hehe, ser den! Jeg også vil gjerne kjenne noe for å faktisk føle at jeg er gravid, men akkurat den kvalmen vil jeg klare meg uten :p Jeg er sånn at jeg blir nesten redd/nervøs når jeg er kvalm. Ligger og bare kjenner etter om det blir værre. Det værste jeg vet er å kaste opp!! Uff, krysser fingrene på at jeg slipper, ellers blir det mye syting her hjemme :p

Hehe, ser den! Jeg også vil gjerne kjenne noe for å faktisk føle at jeg er gravid, men akkurat den kvalmen vil jeg klare meg uten :p Jeg er sånn at jeg blir nesten redd/nervøs når jeg er kvalm. Ligger og bare kjenner etter om det blir værre. Det værste jeg vet er å kaste opp!! Uff, krysser fingrene på at jeg slipper, ellers blir det mye syting her hjemme :p

Jeg liker ikke å kaste opp jeg heller, men har tidligere hatt tendenser til det under en spiseforstyrrelse, så det er jo ikke uvant akkurat ;/ Tenkte likevel "hvem gjør dette med vilje da?" i morges da jeg hang over doskåla... :p Haha.. Men nå har jeg nok symptomer, trenger ikke noe mer ;)

Back
Topp