Gratulerer x 2Jubler for at jeg er gravid etter SA i januarog for at håndball laget jeg er trener for vant i dag
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer x 2Jubler for at jeg er gravid etter SA i januarog for at håndball laget jeg er trener for vant i dag
Sent from my iPhone using BV Forum
Jubler for 7 uker i dag og at jeg har bestilt min første time til jordmor den 14.aprilda er jeg 10 uker akkurat
![]()
Ja er detJuhu!vi er like langt og jeg har første kontroll dagen etter deg, da er jeg 11+1, så da skal vel du være 11 uker på din kontroll?
håper vi får høre hjertelyd da.
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Fikk du sykemelding eller?Jubler for 7 uker og en god dag til tross for oppkast da jeg sto opp ;p
Fikk du sykemelding eller?![]()
Så deiligJa
Så deiligJeg jobber som ringevikar i bhg bare, så jobber 1 dag innimellom. Jeg kjenner at hvis jeg hadde jobbet fullt, så måtte nok jeg også ha sykemeldt meg gradert
![]()
Uff :/ Ja, da skjønner jeg det kan være ekstra deilig! Den kvalmen har banket på døra her noen kvelder.. Er så fælt! Glad jeg ikke har den hele tiden foreløpigJa, jeg kjente ingen steder at jeg var klar for noe praksis nå. Å i alle fall ikke når kvalmen banka på døra idag ;/ kvalm heeeele dagen. Om jeg ligger lenge på sofaen går det greit men med en gang jeg må røre meg blir jeg kvalm igjen ;/
Uff :/ Ja, da skjønner jeg det kan være ekstra deilig! Den kvalmen har banket på døra her noen kvelder.. Er så fælt! Glad jeg ikke har den hele tiden foreløpighehe.
Får håpe den varer like lenge eller kortere nå daJa, håper den forsvinner raskt igjen ! Forrige gang var jeg kvalm i tre dager, men var heller ikke så kraftig som det har vært idag ;o
Får håpe den varer like lenge eller kortere nå daSynes synd på dem hvor det varer i flere uker- og i verste fall i flere måneder.
God bedring da, får håpe den går bort ganske fort![]()
Hehe, ser den! Jeg også vil gjerne kjenne noe for å faktisk føle at jeg er gravid, men akkurat den kvalmen vil jeg klare meg utenJa, håper det. Greit å kjenne man er gravid, men likevel.. er nok det jeg ønsker aller minst å kjenne ;p Syns også synd i dem som ligger i maange uker, måneder eller hele graviditeten, og tanken slo meg i dag, at om jeg skulle gått slik resten av svangerskapet hadde tiden kommet til å gått veldig sakte. Takk !![]()
Hehe, ser den! Jeg også vil gjerne kjenne noe for å faktisk føle at jeg er gravid, men akkurat den kvalmen vil jeg klare meg utenJeg er sånn at jeg blir nesten redd/nervøs når jeg er kvalm. Ligger og bare kjenner etter om det blir værre. Det værste jeg vet er å kaste opp!! Uff, krysser fingrene på at jeg slipper, ellers blir det mye syting her hjemme
![]()