JUBELTRÅD

I dag er vår emoticon  9 uker & 1 dag emoticon
 
Jeg vil juble for at jeg er røykfri, fra pinnen sa gravid har jeg ikke tatt en røyk :)
 
jeg vil juble for denne :D 

 
Stor jubel i heimen!!! 7+4 i dag :) weee
 
Jubler  over at jeg er 10 uker  på vei i dag
 
Jubler over 10 uker i dag :) OG en strålende ul i går der vi fikk se en 23mm lang krabat som beveget seg masse, et bankende hjerte med puls på 170 (ganske sikker på det ikke var min puls ihvertfall, hehe), navlestreng, hender og føtter og at alt så veldig bra ut. Legen sa det var ca 1% sjanse igjen for at det skjer noe nå :) Grunn til å feire bare der.

Forteller gladnyheten til mine foreldre i morgen, selv om det kanskje er litt tidlig. Håper de klarer å holde tett litt til så vi får muligheten til å spre nyheten selv. Gleder meg til å se reaksjonen!

Grattis lisspia med 10 uker du også :)
 


godiva skrev:
10 uker i dag! HURRA!!!



Du har jo kommet langt! Når har du termin?
 
Hurra, 9 uker i dag :) Og har vært på 1.kontroll i dag, jippi :)
 
Jubler for 9 uker  i dag! 
 
Jubler også for 9 uker i dag!! 
 
Jubler for 7 uker i dag..:D
 
Juuuubler for 8 uker i dag (føler IKKE at jeg er på den trygge siden enda, men må jo være glad for det som fortsatt er?) 8 uuuuuker :)))))
 
Jubler for at jeg skal på UL om 2 dager! :p Jubler for snart helg, og jubler for kvartfinaleplass for håndballjentene!
 
Jippi i dag er jeg 9 uker på vei! :)
 
10 uker & 1 dag <3 :D emoticon

1 uke igjen til først svangerskapskontroll :) vi gleder oss :Demoticon
 
Jubler for uke 10 idag :-) <3

Og første tur til jordmoren imorgen :D
 
Juhu snart er det kontroll hos legen  og jeg er snart i uke 11 men mest av alt jubler jeg over at jeg IKKE  har småblødninger og brunt lenger,4 dagen uten nå så håper det forblir slik ,juhu
 
Yes yes   da er man  bare 1 UKE unna de magiske 12 uker  JUHU jeg er 11 uker på vei  og har aldri vert så glad før for å kjenne at jeg er trett litt kvalm og oppblåst
 
Back
Topp