JUBELTRÅD

Jippi  fikk UL  når jeg var på gyn i dag for å ta noe så kjedelig som celleprøve ,men først fikk jeg se en liten baby som sprella rundt som bare det og jeg fikk ordinær Ul time i dag så om 4 uker så skal jeg få titte på nurket mitt igjen  JIPPI
 
12 veker i dag! HURRA!!!emoticon Meget glad for at alt har gått veldig fint til no, syns tida går fort
 
15uker i dag :) wohoo! Burde kanskje begynne å informere familien snart, men næh! Er ikke klar enda..
 
i dag er småen 15 uker og 2 dager :D <3

 
Var på ultralyd i dag og fikk vite at alt ser bra ut så langt! Fikk også vite hva det sannsynlivis blir (han var 95 % sikker).
 
Jubler for at vi har vært på ultralyd og der så og hørte vi en veldig levende baby, der alt så veldig bra ut :) Og for at samboeren min synd dette er like stas som meg :)
 
15 uker i dag! <3 
 
155 slag i min HURRA lille trives godt i magen  og snart inne i uke 17 og ikke minst snart  UL 2 okt Gleeeeeeeeeder meg til å finne ut hva jeg bærer på 
 
17 uker & 1 dag <3<3<3<3 :D
 
Jubler for aller første hikke i magen i dag, fantastisk! xsmile9
Tror det var guttebabyen, da jeg kjente det på høyre side av magen. Jenta ligger på venstre.
Er 22+1 uke på vei :)
 
18 uker i dag, jippi og har en guttebaby i magenemoticon
 
20394_10152314598525584_973300559_n.jpg se <3
 
I dag Jubler vi får at vi er kommet i uke 17 og gleder oss til Mandag igjen der vi får vite kjønnet  
 
Back
Topp