JUBELTRÅD

Jubler for å ha hørt hjertelyden!! 177 herlige slag i minuttet!! :-D
 
Yeeeeh, 10 uker!!!! Bærer nå på et foster, og ikke et embryo :-D Går fremover dette!! :)
 
Jubler for at jeg har kommet inn i den 12. svangerskapsuken  Graviditeten er ikke lenger en hemmelighet  Og på søndag drar vi på ferie 
 
Yeei det er helg!!! ....nei vent, jeg skal jo jobbe i morgen:/ jaja, jeg får heller juble over at jeg er 11 uker i morgen:):)
 
for 3 uker siden ca så hadde jeg en blødning, ringte legevakt da det var sent på kvelden. De kunne ikke hjelpe meg, men via telefon kunne legen da si at jeg mest sannsynlig hadde hatt en spontanabort, uten noe undersøkelse.. fikk beskjed om å bestille selv time hos jordmor eller lege dagen etter og ta det derfra. men sku tenke som om at det var en abort (???).. ble knust, dette var da en av flere aborter. Syntes selv jeg hadde blødd lite, men tenkte at etter det legen mente var det da en spontanabort. Dro forde til lege 2 dager etter da de ikke hadde mulighet for å ta meg inn før dette. Fikk beskjed om å komme tilbake å ta hormonprøver over noen dager, og legen ble paff når hun hørte hva legen på legevakta hadde fortalt for etter forklaring av mengden på blod mente hun heller at det kunne være en festeblødning. Prøvene ble tatt, å etter det å fortelle var jeg enda gravid.. Har selv vært sinnsykt forsikti de siste ukene og følt at det har vært galt av meg å dra innom her, og følt meg mindre å mindre gravid.. Men i går tok jeg en graviditetstest igjenn og den var jo selfølgelig enda positiv, føler jeg kan slappe av litt mer og kjenner meg litt gravid igjen.. (hehe..) og kan glede meg med tanken på at på mandag er jeg 10 uker på vei 
 
11 uker i dag
 
11 uker og 2 dager i dag :D Skal på min første kontroll i dag :D
 
Da har man fått høre at det er liv inni magen JUHU 
 
Jubler masse for 12+0 i dag! :D
 
Jubler for 11 uker i dag, og akkurat en uke til ultralyd! HerreGUD det skal bli deilig å få det overstått!!!!!!!!!!!!!!!
 
Woi woi!! 11 uker og fremdeles hjerteslag!! emoticon

 
JIPPI 12 + 2 emoticon 

 
skal til jordmor å høre hjertelyd om en uke!! Jubler for det...:D
 
Hei!!

Helt ferskt medlem her på Babyverden, og førstegangsgravid. Spennende!!

12+2 i dag!
Lykkelig
 
Wohoooo! Uke 13 i dag !
 
Back
Topp