JUBELTRÅD

Må juble litt over at jeg fikk brev med bekreftelse om fødeplass i posten i dag! :)
 


fru_z skrev:
Må juble litt over at jeg fikk brev med bekreftelse om fødeplass i posten i dag! :)


Jøss, er ikke det voldsomt tidlig? 
 
Jubler for å ha begynt i ny (sommer)jobb i dag :) 
 


Sashimi skrev:


fru_z skrev:
Må juble litt over at jeg fikk brev med bekreftelse om fødeplass i posten i dag! :)


Jøss, er ikke det voldsomt tidlig? 



Hehe.. jo, egentlig :P men jeg har lyst til å føde på abc på ullevål, og der bør man være tidlig ute med å søke :)
 


fru_z skrev:


Sashimi skrev:


fru_z skrev:
Må juble litt over at jeg fikk brev med bekreftelse om fødeplass i posten i dag! :)


Jøss, er ikke det voldsomt tidlig? 



Hehe.. jo, egentlig :P men jeg har lyst til å føde på abc på ullevål, og der bør man være tidlig ute med å søke :)


Aha, da skjønner jeg emoticon
 
Jubler over at jeg er 4 uker i dag! :D begynner å gå opp for meg at jeg er gravid nå ! <3
 
4 +1 for meg

Er nesten ufattelig, har ventet så lenge på dette!!!!
 

Endelig kan jeg slippe jubelen litt løs!! Fått positiv test i dag og det er fremdeles litt uvirkelig, men for en herlig følelse: Jeg er graaaaavid!!!!  Hurra, hurra!!
 
Jubler over uke 6 i dag! :) (løst regnet etter eget estimat, men dog..) Skal på første ul 31/7, legen er på ferie frem til det, men vet ikke om jeg kan vente så lenge!! Er det noen som vet om det går å dra til en annen lege bare en gang for å få sjekket at alt er ok, at hjertet banker osv? Blir det fylt ut graviditetsskjema og sendt inn søknad om fødeplass da, eller er det noe som evt kan vente til den vanlige gyn min er tilbake? Noen som vet? Hurra for oss og mars-barna våre! *krysser fingre og tær for alle sammen*
 
Hmm, ser nå at tickeren min er feil. Bruker 2 apper for å følge opp syklus, EL, osv som sier jeg er 6 uker i dag, men nå har jeg lagt inn samme termindato i tickeren som jeg har fått på appene og det står bare 5+1. Rart at de regner ut forskjellig..
 


Janneb90 skrev:
Herlighet!!! JEG ER GRAVID! :-D 4 uker idag!



Gratulerer! :)
 
Jippy for gravid 6+3. Og dobbetjippy for ul neste ukeemoticon

Gratulerer til dere alle!!!!!
 
Hurraaaaaaaaa jeg er GRAVIIIID  emoticon endelig ble det vår tur, endelig skal godjenta vår få bli storesøster, hennes aller største ønske og vi skal bli foreldre til en nydelig skatt til. Tidenes største bursdagspresang som jeg gleder meg til å overraske min kjære med når han fyller år om kun kort tid.

Helt uvirkelig å tenke på at jeg er gravid, er 4+5 idag. Har absolutt ikke gått opp for meg enda...
 
Gratulerer så mye -vi er superheldigeemoticon
 
Jubler for at jeg er gravid igjen!!:) 4+5 i dag:) Er så utrolig glad og spent;)
 
Jubler for sommerferie og at det er meldt sol de dagene vi skal være i Kristiansand!!  Og for at det lille hjertet har startet å slå!!!! emoticon
 


Kattejenta skrev:
Jubler for sommerferie og at det er meldt sol de dagene vi skal være i Kristiansand!!  Og for at det lille hjertet har startet å slå!!!! emoticon

tyder på en fin ferie :) Har du vært på UL?

 


PetronellaMor skrev:


Kattejenta skrev:
Jubler for sommerferie og at det er meldt sol de dagene vi skal være i Kristiansand!!  Og for at det lille hjertet har startet å slå!!!! emoticon

tyder på en fin ferie :) Har du vært på UL?



Ja, satser på det! :) Nei, men har passert 5+1 og da har hjertet starter å slå :)
 
Ifølge befruktningstermin, begynnte det lille hjertet å slå i dag :D
 
Back
Topp