**JUBELTRÅD**

Jeg vil juble for i dag, vi skal på babybutikken å levere liste over alt vi skal handle :D så henter vi det neste helg tenkte vi...:) da får jeg endelig rydda litt i alle klærne osv, å få på plass alle småtingene som skal i stellebord osv. Har fått en del bleier osv, og har jo ingen plasser å gjøre av de :P

8 uker igjen! Hurra!

Jubler masse idag, for vi har kjøpt hus!
Det skal bli utrolig deilig å få større plass!

Men nå er det bare å krysse fingrene for at vi får solgt leiligheten vår raskt... Håper oddsen er på vår side, alle boliger i området her har blitt solgt etter første visning

Aprilblomsten skrev:
31+3 i dag, og det er 8 uker og 6 dager igjen!!!!! Hjelpest å fort det har gått, samtidig som jeg nå merker tregheten i det... Veit ikke om jeg skal juble for de to siste og verste mnd jeg:P Men jubler for at det ikke er lenge til vi får se lille gutten vår <3 Og at det da er VÅR!!! hehe

Hehe, det er sant - de neste 7-8 ukene blir ikke en dans på roser... men tenk at det er faktisk VÅR om bare et par måneder! Og om bare 4-5 uker kommer det til å bli laget fødetråder..

Gratulerer med 32 uker, jeg har imorgen igjen og så runder jeg 32. Det hjelper..

Imogene skrev:

Men nå er det bare å krysse fingrene for at vi får solgt leiligheten vår raskt... Håper oddsen er på vår side, alle boliger i området her har blitt solgt etter første visning

Gratulerer så mye og lykke til med salget!

33uker etter midnatt!!
Hurra!

Gratulerer med huskjøp Imogene og lykke til med salget :-)

Jeg jubler litt over at vi så smått har begynt å sortere litt til den lille ;-)

10 uker og 1 dag igjen <3 :)

10 uker og 3 dager igjen!! :-D
Altså er jeg i dag 30 uker!!!!!

(Tickeren og BV følger 40+2, jeg følger 40+3)

Jubler for at vi er ferdig med alle innkjøp til vesla, bortsett fra vogna, men den er bestilt den også 
Har ikke kjøpt bleier å sånn enda, men det tar vi når hun kommer til verden :)

50 dager igjen og jobben har endelig funnet ut av hva som skjer når jeg går i permisjon i forhold til vikar 

BADET ER FERDIG OPPUSSET!
Noe som innebærer at jeg kan flytte hjem igjen og tisse i mitt eget hus!
Så insane lykkelig over å ha fått ny do, tror jeg det ikke går ann å bli! Hahahaha
Nå gjenstår bare kjøkkenet, så er vi klar for at poden kommer!
JEG HAR DO! WOHOOOO!!!

sånn. nå har jeg jublet litt! :P

Bandages skrev:
BADET ER FERDIG OPPUSSET!
Noe som innebærer at jeg kan flytte hjem igjen og tisse i mitt eget hus!
Så insane lykkelig over å ha fått ny do, tror jeg det ikke går ann å bli! Hahahaha
Nå gjenstår bare kjøkkenet, så er vi klar for at poden kommer!
JEG HAR DO! WOHOOOO!!!

sånn. nå har jeg jublet litt! :P

Skjønner godt at du er glad for å ha fått do igjen. Den er helt uunnværlig i disse tider!

Jubler for at vinterferien begynner i dag! Deilig med en uke fri, så blir det 2 1/2 på jobb så er det permisjon. 

Jubler for 33 fullgåtte uker (igår). I uke 34 stopper de ikke lenger fødselen om noe skulle skje. Måtte Gud forby - men da har jeg faktisk kommet SÅ langt!
Og nå har jeg bare 4 uker igjen å jobbe før permisjon - 12 arbeidsdager! Herregud, det er helt vilt!

Varpen skrev:

Imogene skrev:

Gratulerer så mye og lykke til med salget!

Tusen takk! Tvi, tvi.. :o)

Imogene skrev:
Jubler for 33 fullgåtte uker (igår). I uke 34 stopper de ikke lenger fødselen om noe skulle skje. Måtte Gud forby - men da har jeg faktisk kommet SÅ langt!
Og nå har jeg bare 4 uker igjen å jobbe før permisjon - 12 arbeidsdager! Herregud, det er helt vilt!

Stopper de ikke fødsel etter uke 34?? Det visste jeg ikke! Da jubler jeg litt for den magiske grensen :D :D
Men satser på lillegutt holder seg inne litt til :)

Jubler for 31 uker i dag :-D
Bare 9 uker og 3 dager igjen til familien vår øker med en :-D

Back
Topp