**JUBELTRÅD**

Imogene

Forumet er livet
VIP
I denne tråden kan vi juble over alt; nye uker, ting med svangerskapet, utstyr - alt vi har på hjertet På den måten slipper vi for eksempel mange tråder som starter med "Jippi! 6 uker idag" og kan juble sammen her inne!

Kjør på jenter - juble i vei
 
Jubler for alle oss som er så heldige å være her inne!! Hurra!:)
 
Hurra for 6 uker i morra  6 uker igjen til uke 12, håper de går like fort

har litt lyst til å si det til noen, men skal ikke si det før jeg har passert uke 12 i hvertfall.
 
Jubler for 4 uker idag . Hehe, ikm passert...Håper de neste 8 (!) ukene går fort:-)
 
Jubler for 6 uker i går!!  Håper det 6 neste ukene går fort!!
 
Da vil jeg juble for 6 uker :D nå er det bare 34 uker igjen! Juhu!
 
weee:) snart 6 uker, å forhåpentlivis har lille spria et bankende hjerte nå!!!!:D
 
weee:) snart 6 uker, å forhåpentlivis har lille spria et bankende hjerte nå!!!!:D
 
weee:) snart 6 uker, å forhåpentlivis har lille spria et bankende hjerte nå!!!!:D
 
Jubler litt for at jeg idag er 4 uker og dagen jeg skulle hatt mensen, jubler litt for at det forhåpentligvis er år og dag til tante kommer på besøk igjen :)
 
Jubler for ny pos test 11 dpo. Den er svak, men det er en strek!
 
Jubler for "kun" 250 dager til termin om alt går bra:-)
 
Har ikke jublet siden igår, så da jubler jeg igjen. Denne gang fordi det står på BV at endelig er det pæreformete embryoet blitt 1 mm langt!! Jippi!
 
Må juble for 5 uker idag!!:)
 
Utrolig bra og godt tenkt. Jeg ønsker åå dele gleden av at skolen begynner på mandag, jeg ser frem til å begynne igjen!
 
jeg jubler for at jeg kan spise smash til frukost uten dårlig samvittighet
 
Back
Topp