**JUBELTRÅD**

Jubler for at jeg har kommet til uke 34....snart ferdig
 
Er i uke 34 nå;););) tiden går så fort;) blir planlagt ks på denne pga jeg hadde en fæl fødsel sist. Gleder meg såå til prinsen kommer ;)
 
Uke 32 nå!!! :-D
Og formen er mye bedre om dagen :-D

Nå er vi siste innspurt med klargjøring av alt utstyr og greier :-D
 
Uke 34!!! Bare 4 dager til jeg er høygravid.
 
Jubler for alle oss aprilmammaer som lager et mer aktivt forum:) Ser ut til at det hjalp å ta oss litt nakken:-)
 
4 uker igjen til termin 
 
barnevognen kommer i dag!!!!! :)
Endelig!!
Mens samboer skrur kjøkken fra ikea, kan jeg leketrille fram og tilbake i gangen! jihu!!
Har kjøpt en pakke, så får alt i dag! Endelig! ventet i evigheter virker det som!
8 uker til termin og JEG er klar! HAHA 
Er det lov å legge vofsen i vognen og trille på tur? 
Nei gud, da blri jeg vil sendt på institusjon! :p
 
Jubler over Jubeltråd! :D Den likte jeg!  Mer jubel fremover! Hehe ;)
 
Jubler for første dagen i første vårmåneden!!!!! :-D
Strålende sol, og varmegrader her i dag :-)
 
Jubler for at leiligheten vår ble lagt ut for salg i dag, og det har vært stor interesse  Hååper at visning går bra sånn at noen vil legge inn bud :)
 


Bandages skrev:
barnevognen kommer i dag!!!!! :)
Endelig!!
Mens samboer skrur kjøkken fra ikea, kan jeg leketrille fram og tilbake i gangen! jihu!!
Har kjøpt en pakke, så får alt i dag! Endelig! ventet i evigheter virker det som!
8 uker til termin og JEG er klar! HAHA 
Er det lov å legge vofsen i vognen og trille på tur? 
Nei gud, da blri jeg vil sendt på institusjon! :p


Er så artig å få ting på plass til den lille!
Kællen kom med forslag her om å døtte katta i vogna så skulle vi trille, men er vel greit å la være. Den skal jo venne seg til at vogna er fy. Har den stående i stua og han har fortsatt ikke prøvd å hoppe opp i den. Blir spennende å se når det ligger en liten en oppi der. 
Om du tar på bikkja smekke og lue også så er du iallefall garantert å bli lagt inn 
 
Nå er det akkurat 7 uket til termin! Iiik
 
under en måned til termin her og. Og bare en uke til permisjonen starter. FEM arbeidsdager igjen!!! Da blir det bare kos, pusling med babyting, litt sying, scrapping, strikking og baking til baby kommer!! Hurra!!!
 
33 uker!!!!
Tiden går fort, men ikke fort nok nå :-p
 
Jubler for 36 fullgåtte uker idag.
Om en uke er ikke babyen lenger prematur, men fullbåren! :-O
Det nærmer seg virkelig med stormskritt, synes ukene etter uke 30 har stormet avgårde!
 
Uke 34 i dag :-D
 
Jubler for uke 36 !! En uke igjen til hun er velkommen og ikke lengre prematur! :-D
 
Back
Topp