**JUBELTRÅD**

jubler for vellykket UL :) alt stod bare bra til med vesle jenta vår :) :)
Jubler også for de gode sparkene hun gir meg hver dag :) snart får vell også papsen kjenne...

snaaaaart halvveis!

Jubler for at den første snøen endelig har falt :-D :-D

Halvveis i dag!

Jubler for halvveis til termin, og 30 årsdag :-D

Jubler for 17 uker igjen!

Jubler for at mannen min er hjemme hos meg denne helga, og at vi snart skal lage pepperkakehus sammen :-D

Jubler for ny uke! uke 24!! :D

22 uker!! Og snart er det jul!! :-D
Og det har snødd litt igjen :-p Dette blir bra :-D

23 uker!!
Og godtabanen som den lille sparker og vrir seg nå. Kjennes ekstra godt på kvelden, men også litt ellers om dagen. Morro!! :-D

25 uker nå :-D
Kjenner nå at tiden plutselig går fort. (tickeren min er ikke helt oppdatert)

29 uker idag - og nå er neste 30! Da er man for alvor inne i siste del, og permisjon nærmer seg

27 uker i dag :-D
Synes det går så ufattelig fort for tiden, så nå passer jeg på å nyte hver minste ting :-D

Jubler for 70 dager til termin <3. Grugleder meg, og begynner å bli litt stresset-da jeg ikke har ordnet noe enda;-)

31+3 i dag, og det er 8 uker og 6 dager igjen!!!!! Hjelpest å fort det har gått, samtidig som jeg nå merker tregheten i det... Veit ikke om jeg skal juble for de to siste og verste mnd jeg:P Men jubler for at det ikke er lenge til vi får se lille gutten vår <3 Og at det da er VÅR!!! hehe

Jubler for at det er under 12 uker igjen til vi får møte lillegull :-D

29 uker i dag! ( i følge BV og ticker) :-D
Bare en uke til nå, så er jeg endelig inne i aller siste innspurt ;-)

bakemamma skrev:
29 uker i dag! ( i følge BV og ticker) :-D
Bare en uke til nå, så er jeg endelig inne i aller siste innspurt ;-)

hehe ja da er det bare 11 uker igjen! er selv 29+5 nå, og er snaaaart uke 30 som jeg har gleda meg veldig til :D

Back
Topp