**JUBELTRÅD**

HURRA FOR 14 UKER!
No har tiden begynt å fly avgårde! Skal legge meg med et smil om munnen

Jubler litt for at 2. trimester er godt igang
Det er deilig å ikke være så himla trøtt lenger, ihvertfall ikke SÅ trøtt som jeg var!
Og kvalmen er borte, juhu!

Endelig er det hele 6 uker igjen til ordinær ultralyd! Og da skal jeg være ca. 20 uker, tipper at jeg blir satt noen få dager tilbake. Dere er svært heldige som har time når dere er rundt 18 og 19 uker! Er veldig spent på deres vegne

Snart skal jeg utføre en test, med plumbopulver!

*Jubler!*

HURRA!!!!! 12 uker i dag!!! :D og kun ei uke igjen til 1. kontroll!! ;)

12+1 og alt er bra!! Jeg skal få en baby:-D

Jubler for 15 uker! emoticon Nå har jeg 25 uker igjen å vente, men gleder oss vilt til å vite kjønn om en eviiighet! Altså den 21. november  emoticon

Jippi! Over 12 uker, deilig! I morgen skal jeg til time med jordmor, lurer på hva som venter meg der. Spennende tider fremover:)

Jubler for 15 Uker

Er 16 uker i dag
og 4 uker til UL....

Jubler for 14 dager idag! 

Eller 14 uker om du vil;-) hehe

Hurra for 16 uker! Nå begynner tiden å springe at jeg ble redd - er ikke klar for fødsel ennå! :P Snart er klokka 02:00. Har begynt å legge meg veldig sent, fordi jeg sov dårlig i de siste nettene - slitsomt! Så jeg prøver å være oppe lenge slik at jeg blir trøtt og kan legge meg uten å vri meg og vekke mannen min - stakkar ham...

HURRA FOR MASSE Å GLEDE SEG TIL!!!!

- Ultralyd 8. november
- Reise til Tenerife 27. november
- Snart jul!!!
- Og etter jul er det bare drøye 3 mnd igjen til jeg har en liten baby i armene mine!!

Back
Topp