**JUBELTRÅD**

JUBLER for at jeg er 9 uker i dag, og for at jeg er i strålende form! Så nå nytes graviditeten for fullt! HURRA :D

Jubler for 11 uker i dag 

ENDELIG ER EMBRYOTIDEN OVER!
Den lille i magen min er nå et lite foster. 10+2 i dag <3

Jubler for 9 uker idag:-) Formen er svingende, har hatt noen gode dager denne uken;-)

JUBLER for UL på onsdag!!!! gleder oss!

Var på kontroll i dag :) Fikk da svar på blodprøvene jeg tok sist ( for 1 mnd siden ) Og prata litt, og hun tok kreftprøve av livmoren min. Det var litt smertefult ... :P

Hun sa at jeg var skikkelig gravid i livmora, og det var kjempegøy å høre :D

Fikk termin 1 dag før min estimerte termin, så nå er det 15 april :) Så nå er jeg 9+3 :D

Var på kontroll i dag :) Fikk da svar på blodprøvene jeg tok sist ( for 1 mnd siden ) Og prata litt, og hun tok kreftprøve av livmoren min. Det var litt smertefult ... :P

Hun sa at jeg var skikkelig gravid i livmora, og det var kjempegøy å høre :D

Fikk termin 1 dag før min estimerte termin, så nå er det 15 april :) Så nå er jeg 9+3 :D

Idag er jeg 10 uker - det har gått fort! Det ser så mye bedre ut når uketallet er tosifret.
Håper jeg kan juble meg inn i 2. trimester om to uker

Jubler litti forkant jeg :D tenk at jeg allerede er 12 uker på fredag!!!! :D tiden går fort!

10 uker i dag! :)

Det betyr at uggen tiden nærmer seg slutten! emoticon

emoticon HURRA FOR 11 UKER I DAG! emoticon 
No er det bare 7 dager igjen til den magiske 12! Hurra for dere også som har kommet langt!

Jubler for vellykka UL idag, hørte hjerte slå + litt av armer og ben :) :)

Jubler for vellykka UL idag, hørte hjerte slå + litt av armer og ben :) :)

Yeay!!!!!!11 UKER I DAG!!!!

JUBLER for 10 uker i dag og for at barnet denne uken er et foster <3 Så vil jeg juble for at det nærmer seg fortelletid ;-) Jubler for min fantastiske mann, min fantastiske familie og generelt for mitt fantastiske liv. Jeg er heldig <3

Jubler for 10 uker idag!!! Bærer nå på et foster 

Back
Topp