**JUBELTRÅD**

I dag er jeg 17 uker! går egentligt ganska fort!
Så teller jeg ned til ultralyden som er om 3 uker!

Fikk brev i posten i dag!!!!! Ultralyd 24.nov!!! hurra!!! nesten bare en mnd til!! :D

Jubler for 15 uker igår 

14 uker! Herlig! Magen begynner å poppe ut nå. Fantastisk å faktisk se litt gravid ut:D

En uke til ordinær ultralyd :D

Jubler for jeg kjente et spark for noen minutter siden, gjett om jeg ble skremt!

I går - 4 uker igjen til ordinær UL :) :) :)
I morgen - 17 uker :) :) :)

Tipper at jeg er mellom 16 og 16 1/2 uker i dag, men gleder meg til å få svar fra ordinær UL den 21. november!

Hurra for sparking :)
17u0d i dag, jeg kjente det for over en uke siden, men nå er det full fest der inne!

I dag er jeg kommet til uke 18
Syntes det går ganske fort egentlig. I går kjente eg spark fra babyen, utrolikt koselikt.
Så teller vi ned dagene til ultralyden og nå er det bare 13 dager igjen!!  Jippi!!

Jubler for at "sparkene" er kommet tilbake. Kjente spark for 1 uke siden, men så ble de plutselig borte en periode, men nå er de der igjen!!! - eller spark og spark. Heller mer kiling enn spark i grunn... Koselig!

JIPPI! 15 uker! Det er herlig at magen har begynt å vokse en anelse. Om bare 23 dager, er det ultralyd:D

Kanskje en rar ting å juble over nå, men jeg jubler for å ha gått ned 4 kg :-D
Jeg er syyyykt ovevektig, så er i grunn glad for at jeg går litt ned. Gjør forsåvidt ingenting for det, bare så ingen tror jeg aktivt slanker meg.....

Juuubler for 18 uker! Juhuu!

15 uker!!!! :-D

Jubler for 17+2

19 uker i morgen:D nærmer meg halvveis!

Jubler bare for å juble litt emoticon
I dag kjennes det ut som at det er en fin dag å være gravid på. Jeg fryser og er trøtt, men lille baby i magen sparker varmen i meg igjen <3

Ultralyd i morgen!!!! Jippi!!!!!!!!!!!

Jippi! 16 uker i dag og 2 uker og 2 dager til ul. Gleder meg masse!

Back
Topp