Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jubler for økning på digital test idag[emoji5][emoji5]
Betryggende når legen nektet å gi meg time for blodprøve før onsdag neste uke[emoji34][emoji34]
Det ble ikke tatt blodprøver av meg da jeg var hos legen... Er det unormalt?
Det ble ikke tatt blodprøver av meg da jeg var hos legen... Er det unormalt?
Fordi jeg er gravid ja, og ja, er førstegangsVar du der fordi du er gravid eller annen grunn? Er du førstegangs?
Fordi jeg er gravid ja, og ja, er førstegangs
Hmm, kanskje jeg skal ringe legekontoret i morgen for sikkerhets skyld.. :/Så rart... som førstegangs så må du jo ta de standard blodprøvene som sykehuset trenger å ha når du skal inn som "pasient" og føde. Samt at de måler HCG, i hvert fall er det standard her på legekontoret. Men mulig det ikke er vanlig å gjøre før i uke 12 som Veivalsa sier jeg var hos legen i uke 6 sist, og skal i uke 5 nå
Så rart... som førstegangs så må du jo ta de standard blodprøvene som sykehuset trenger å ha når du skal inn som "pasient" og føde. Samt at de måler HCG, i hvert fall er det standard her på legekontoret. Men mulig det ikke er vanlig å gjøre før i uke 12 som Veivalsa sier jeg var hos legen i uke 6 sist, og skal i uke 5 nå
Hmm, kanskje jeg skal ringe legekontoret i morgen for sikkerhets skyld.. :/
Kom nye retningslinjer i fjor. I første svangerskap tok jeg blodprøver i uke 9, det var i juni16. Da jeg ble gravid igjen i august16 var beskjeden at de nå tok blodprøver mellom uke 12-14. Men det varierer litt hvorvidt de ulike legekontorene har begynt å praktisere det enda
Åå, det forklarer saken! Jeg ble gravid i 2015 nemlig, med førstemann altså. Da hadde heg legetime så snart det lot seg gjøre (fikk positiv test midt i sommerferien Og da jeg bestilte time nå spurte damen om jeg da ville ha timen rundt 1.juli, da er jeg ca 10 uker. Jeg bare sa at nei nei, vi gjør som sist og tar timen så fort som mulig så da fikk jeg nå på tirsdag [emoji85] stakkars, jeg overkjørte både henne og retningslinjene jeg da[emoji85]