Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg har hatt mareritt.. alt var gale på ultralyden..så ble urolig søvn på meg. Men drømte det var en gutt da☺OUL dagen er her☺ vært en dårlig natt![]()
Ikke noe mareritt her, men bare nerver og sommerfugler i et sett i nattJeg har hatt mareritt.. alt var gale på ultralyden..så ble urolig søvn på meg. Men drømte det var en gutt da☺
Når klokken skal dere da? Vi skal kl 11☺☺du må ha masse lykke tilIkke noe mareritt her, men bare nerver og sommerfugler i et sett i nattog sambo klarte å "slå" til meg i trynet i søvne.. haha
så da får man sove etterpå! Spennede å se om du har rett☺ vi vet det er jente, men var en 10% sjans for gutt og på tul
![]()
Vi har time kl 9! Så ikke lenge til.. masse lykke til til dere og❤Når klokken skal dere da? Vi skal kl 11☺☺du må ha masse lykke til
Takk❤Vi har time kl 9! Så ikke lenge til.. masse lykke til til dere og❤
Lykke til❤OUL på meg idag ogsåJeg eeeeer sååå spent!! Gleder meg til å se plomma igjen og kanskje endelig finne ut av hva som gjemmer seg der inne! ❤
Tusen takk og i lige måde ❤Lykke til❤