Jubel-tråd

Fikk endelig høre en fin hjertelyd i dag, på 150+ slag <3 Jm og lege har ikke funnet den ordentlig før nå - er 16+4. Nå venter jeg bare på å kjenne litt liv snart :)

Hei alle. Jubler over fine prøver hos legen og hjertelyd på 148. Alt fint med meg og nurk. No gleder vi oss til OUL 22/03... Dagene er flotte❤️

:happy: Droppet innom HM nå helt tilfeldig og hva fant jeg? Første buksa jeg så på som jeg ikke hadde sett tidligere var i 46 så nå er jeg den lykkelige eier av mammajeans :dance018 Det skal bli så godt å få vasket den opp og begynne å bruke den! Håper HM er så snille og greie å sende mer sånne jeans i 46 til Kristiansund for det er laaaaangt mellom plaggene i den str her.

:happy: Droppet innom HM nå helt tilfeldig og hva fant jeg? Første buksa jeg så på som jeg ikke hadde sett tidligere var i 46 så nå er jeg den lykkelige eier av mammajeans :dance018 Det skal bli så godt å få vasket den opp og begynne å bruke den! Håper HM er så snille og greie å sende mer sånne jeans i 46 til Kristiansund for det er laaaaangt mellom plaggene i den str her.
Åååh. Så heldig du er :) Jeg har sett etter mammabukser i den størrelsen i alle butikker jeg har kommet forbi. Det er ingen som er større enn 44. Til og med på nettet er det utsolgt i store størrelser. Jeg bruker bukser i størrelse 52 nå. De er alt for store, men passer over magen. Ser ikke særlig fint ut.

Sjekk om du kan bestille på nett,ellers har ellos masse fine bukser❤️

Åååh. Så heldig du er :) Jeg har sett etter mammabukser i den størrelsen i alle butikker jeg har kommet forbi. Det er ingen som er større enn 44. Til og med på nettet er det utsolgt i store størrelser. Jeg bruker bukser i størrelse 52 nå. De er alt for store, men passer over magen. Ser ikke særlig fint ut.

Søskenbarnet mitt som venter barn i april hadde heller ikke funnet noe (bor i lillehammertraktene) og måtte finne frem buksene hun brukte sist svangerskap (ca 4 år siden).

Jeg er nok ca 48 nå men fikk den over rumpa og den er god på selv om den er litt tight. Håper å få bevegd meg såpass fremover ar jeg ikke går opp så mye at denne blir for liten.

Sist svangerskap brukte jeg samme type jeans gjennom hele svangerskapet og da vil jeg ha det samme som mål nå ❤️

Sjekk om du kan bestille på nett,ellers har ellos masse fine bukser❤️

Skulle gjerne men et så forskjellige modeller og leggene mine er skikkelig kraftige nå så prøver helst før jeg kjøper noe.

Gleder meg til sommer, sol og kortbukser :) Heller slite denne jeansen her med glede frem til da :D

Skulle gjerne men et så forskjellige modeller og leggene mine er skikkelig kraftige nå så prøver helst før jeg kjøper noe.

Gleder meg til sommer, sol og kortbukser :) Heller slite denne jeansen her med glede frem til da :D
Ååå ja sol og sommer og bare legger :D
Og lette klær lengter:)

Back
Topp