Takk❤Tusen takk og i lige måde ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk❤Tusen takk og i lige måde ❤
Droppet innom HM nå helt tilfeldig og hva fant jeg? Første buksa jeg så på som jeg ikke hadde sett tidligere var i 46 så nå er jeg den lykkelige eier av mammajeans
Det skal bli så godt å få vasket den opp og begynne å bruke den! Håper HM er så snille og greie å sende mer sånne jeans i 46 til Kristiansund for det er laaaaangt mellom plaggene i den str her.Åååh. Så heldig du erDroppet innom HM nå helt tilfeldig og hva fant jeg? Første buksa jeg så på som jeg ikke hadde sett tidligere var i 46 så nå er jeg den lykkelige eier av mammajeans
Det skal bli så godt å få vasket den opp og begynne å bruke den! Håper HM er så snille og greie å sende mer sånne jeans i 46 til Kristiansund for det er laaaaangt mellom plaggene i den str her.
Sjekk om du kan bestille på nett,ellers har ellos masse fine bukserDroppet innom HM nå helt tilfeldig og hva fant jeg? Første buksa jeg så på som jeg ikke hadde sett tidligere var i 46 så nå er jeg den lykkelige eier av mammajeans
Det skal bli så godt å få vasket den opp og begynne å bruke den! Håper HM er så snille og greie å sende mer sånne jeans i 46 til Kristiansund for det er laaaaangt mellom plaggene i den str her.
Åååh. Så heldig du erJeg har sett etter mammabukser i den størrelsen i alle butikker jeg har kommet forbi. Det er ingen som er større enn 44. Til og med på nettet er det utsolgt i store størrelser. Jeg bruker bukser i størrelse 52 nå. De er alt for store, men passer over magen. Ser ikke særlig fint ut.
Sjekk om du kan bestille på nett,ellers har ellos masse fine bukser![]()
Ååå ja sol og sommer og bare leggerSkulle gjerne men et så forskjellige modeller og leggene mine er skikkelig kraftige nå så prøver helst før jeg kjøper noe.
Gleder meg til sommer, sol og kortbukserHeller slite denne jeansen her med glede frem til da
![]()