Jubel-tråd

:love7:happy093Jubler for at alt så bra ut på oul :happy093:love017

Og for at next2me sengen til lille har kommet i hus :love7:love017

Mangler bare babydyne til vogn/seng nå. Håper ikke jeg/vi har glemt noe:smiley-angelic006

Har også kjøpt ny Bilstol, base, bilstolpose. Mulig jeg må kjøpe en til voksi vognpose men, det haster ikke. Da vi har en annen som bare trenger en vask :D Ticket to heaven etter Storebror 04.

Jubler for litt ferie og at turen snart går på hytta til foreldrene mine. :D bli litt skjemt bort i påsken skal bli godt. :) så får mannen litt mindre å stri med også. :P

Vugge til stua er kommet i hus <3
Og vi har innsett at vi kanskje bør ha lekegrind til mini etterhvert (har en på snart 3 år i hus og dem kan være noe utilregnelige så greit å ha en plass til lillespire hvor ikke storebror kommer til) så er på nettshopping av lekegrind for tida også. Er så kos å se på ting og tang til lille babi <3

Soverommet er pusset opp:D nå mangler bare en tur på IKEA så kan jeg begynne å gjøre klart til mini :D ❤️

Av de "store" tingene mangler vi nå bare vogn, bæresele og voksipose, ellers er alt kjøpt inn :woot: (Og ny bil da selvfølgelig :p) Oppussing av gangen er kommet godt i gang, og det betyr at det bare er noen uker til vi kan starte med barnerommet, og ho mor gleder seg fælt!:Heartblue

Back
Topp