Jubel-tråd

Kjenner masse liv i kveld mens jeg sitter på kjøkkenet med mac`n og loker - og før i dag har jeg kjent liv av og til <3 Er så godt å kjenne man er gravid! <3

Jubler for at 16 åringen min er første utenom meg som har fått kjenne mye liv fra Lille i magen i dag 20+4.
Helt fantastisk, og dele det med henne♥️.
Størsta har prøvd nå to ganger men, Lille blir stille så hun er litt snurt. Håper hun snart får oppleve det hun også.

Jubler for at jeg begynte på jobb igjen i dag, bare 20 prosent til å begynne med, men godt å være i gang igjen. Har ikke kastet opp på 4 dager nå og babyen sparker og koser seg der inne virker det som :)

Jubler for at i dag starter jeg med trening for gravide i arbeidstiden (vi trener med fysioterapeut, dette får vi gjennom kommunen for å holde oss lengst mulig i jobb) og for at jeg har en så positiv og forståelsesfull sjef. (Da jeg snakket med henne om at jeg vurderer sykemelding en dag i uken pga jeg er så utrolig sliten, var hun bare positiv og syntes det var en god ide. Så da tar jeg en prat med legen på torsdag) :)

Back
Topp