17 uker i dag.
dette går framover. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Samme her☺3 dager igjen❤la tiden fly avgårde☺i går kveld var det mye liv inni der,men kjenner det svakt. Har morkaken fremmeBare 3 dager igjen til oul og jeg kjenner stadig mer liv i magen ❤
Ja, la dagene fly avgårde!Samme her☺3 dager igjen❤la tiden fly avgårde☺i går kveld var det mye liv inni der,men kjenner det svakt. Har morkaken fremme
Ja er jo bobler og dunking jeg kjenner og☺men er så deilig☺jeg har ikke kjent noe utenpå enda☺gleder meg☺Ja, la dagene fly avgårde!Er så utrolig spent! Åh, så gøy at du kjenner mye liv. Jeg har også en vilter krabat i magen, men kjenner ikke så mye enda. Bobler og dunker gjør det, men dette er første barnet vårt så jeg må nok smøre meg med tålmodighet før jeg kjenner det på utsiden
![]()
Det er en helt fantastisk følelseJa er jo bobler og dunking jeg kjenner og☺men er så deilig☺jeg har ikke kjent noe utenpå enda☺gleder meg☺
Når har du time på torsdag da? Jeg har kl 11☺Det er en helt fantastisk følelseForhåpentligvis går det ikke lenge før vi merker på utsiden nå!
Jeg har ikke før kl 15! :O Må liksom vente heeele dagen, hehe.Når har du time på torsdag da? Jeg har kl 11☺
Kjedelig da☺ jaja kjøpt blått eller rosa,gleder men til å vite (vist ikke baby gjemmer seg)Jeg har ikke før kl 15! :O Må liksom vente heeele dagen, hehe.
Babyen vår har gjemt seg på alle andre ultralyder, håper h*n er mer villig til å vise seg frem til torsdagKjedelig da☺ jaja kjøpt blått eller rosa,gleder men til å vite (vist ikke baby gjemmer seg)
Sjenert h*n da☺nei vettu hva jeg har ikke det. Eneste er at med gutten min hadde jeg ingen symptomer alt var bare tipp topp. Nå har jeg slitt med kvalme. Hodepine,vond korsrygg. Skikkelig trøtt. Mangen tror det blir gutt (neste jeg faktisk tror litt selv) mens svigerfar er sikker på det er en jente ☺☺hehe☺Babyen vår har gjemt seg på alle andre ultralyder, håper h*n er mer villig til å vise seg frem til torsdagHar du noen magefølelse da?
Blir veldig spennende daSjenert h*n da☺nei vettu hva jeg har ikke det. Eneste er at med gutten min hadde jeg ingen symptomer alt var bare tipp topp. Nå har jeg slitt med kvalme. Hodepine,vond korsrygg. Skikkelig trøtt. Mangen tror det blir gutt (neste jeg faktisk tror litt selv) mens svigerfar er sikker på det er en jente ☺☺hehe☺
Lykke til til deg dagleder meg til og til oppdatering☺☺Blir veldig spennende daGleder meg til oppdatering!
Tusen takkLykke til til deg dagleder meg til og til oppdatering☺☺