Jubel-tråd

I går, ca en uke etter oul, kom mannen på at ny termindato for lillegutt er forlovelsesdagen vår. Det tok han EN UKE å innse det, men for all del, han var raskere enn meg :P :-)

Det er jo et hyggelig sammentreff :-) Nå håper jeg han blir en av de få som kommer på termin <3

<3 Endelig ble det min tur, satt på jobb og ble kalibrert nå. Lett fremoverlent og avslappet. Plutselig kjente jeg lille babi sparke for første gang - ingen tvil om at det var et bittelite spark <3 Er så glad og føler jeg har venta i evigheter på dette :) Er 16+5 i dag

Jubler for 20 fullgåtte uker i morgen og bare 50% av svangerskapet er igjen :smiley-bounce016

Jeg har hatt mareritt.. alt var gale på ultralyden..så ble urolig søvn på meg. Men drømte det var en gutt da☺
Ikke noe mareritt her, men bare nerver og sommerfugler i et sett i natt :p og sambo klarte å "slå" til meg i trynet i søvne.. haha :p så da får man sove etterpå! Spennede å se om du har rett☺ vi vet det er jente, men var en 10% sjans for gutt og på tul :p

Ikke noe mareritt her, men bare nerver og sommerfugler i et sett i natt :p og sambo klarte å "slå" til meg i trynet i søvne.. haha :p så da får man sove etterpå! Spennede å se om du har rett☺ vi vet det er jente, men var en 10% sjans for gutt og på tul :p
Når klokken skal dere da? Vi skal kl 11☺☺du må ha masse lykke til

OUL på meg idag også :D Jeg eeeeer sååå spent!! Gleder meg til å se plomma igjen og kanskje endelig finne ut av hva som gjemmer seg der inne! ❤

Back
Topp