Jentene fra Bergen [emoji2]

Hadde innsett onsdag 20.06. Blodprøve på Haukeland nå på tirsdag (dag 13) viste HCG på 312 (dag 14, når de normalt måler, ville vist 500 sa sykepleieren). Er nå 4+5 på vei og har termin 13.mars. Tiden snegler seg fremover, jeg driver fortsatt å tester litt og søker opp abortrater og statistikk på google (dumme meg):hungover:Dette kommer jeg ikke til å tro på før fødselen skjer:dead:

Åååååh så fantastisk [emoji173]️[emoji8] Så magisk! Nyt det! Og så må jeg nesten håpe at lille spiren din kommer 2 dager for tidlig, for det er bursdagen min [emoji38] Gratulerer sååååå masse [emoji173]️ Håper det går opp for deg etter hvert [emoji257]
 
Åååååh så fantastisk [emoji173]️[emoji8] Så magisk! Nyt det! Og så må jeg nesten håpe at lille spiren din kommer 2 dager for tidlig, for det er bursdagen min [emoji38] Gratulerer sååååå masse [emoji173]️ Håper det går opp for deg etter hvert [emoji257]
Haha, så fantastisk:happy:Ja, ikke feil om eggbært kommer to dager før for min del. Tusen takk kjære deg❤️Ja, det har hvertfall gått opp for meg at jeg er gravid - så håper jeg at jeg etterhvert klarer å slappe av å tro på at det skal stå løpet ut.

Hvordan går det med deg?Ikke lenge til oppstart nå vel?Tiden snegler seg fremover der også regner jeg med?:hilarious:
 
Haha, så fantastisk:happy:Ja, ikke feil om eggbært kommer to dager før for min del. Tusen takk kjære deg[emoji173]️Ja, det har hvertfall gått opp for meg at jeg er gravid - så håper jeg at jeg etterhvert klarer å slappe av å tro på at det skal stå løpet ut.

Hvordan går det med deg?Ikke lenge til oppstart nå vel?Tiden snegler seg fremover der også regner jeg med?:hilarious:

Ja, jeg har virkelig troen at denne spiren skal holde helt til 11. Mars 2019 [emoji16][emoji322][emoji322] Gleder meg til å følge deg videre og forhåpentligvis følge ditt eksempel [emoji173]️ Jeg har oppstart av medisiner i starten av september [emoji5] Tiden har aldri gått så sent noensinne føler jeg [emoji30] 1dag føles som 2 uker [emoji23]
 
Ja, jeg har virkelig troen at denne spiren skal holde helt til 11. Mars 2019 [emoji16][emoji322][emoji322] Gleder meg til å følge deg videre og forhåpentligvis følge ditt eksempel [emoji173]️ Jeg har oppstart av medisiner i starten av september [emoji5] Tiden har aldri gått så sent noensinne føler jeg [emoji30] 1dag føles som 2 uker [emoji23]
Krysser alt jeg har for at september blir måneden!!Jeg har troa❤️Uff, jeg vet alt for godt hva du mener. Tiden fra uttak/avbrutt innsett og til fryseforsøket i midten av juni, var ren seigpining:hungover:Hodet klarer KUN å konsentrere seg om dette til enhver tid. Ble enda verre for meg etter positiv test også. Min samboer i sted: «Altså, du snakker ikke om annet. Det er 24 timer i døgnet»:hilarious:Det er nok dessverre sant også:bored:Har du kort eller lang protokoll?​
 
September blir måneden vår, Lean! [emoji1374] Heldige Ferskingen som ruger på en spire [emoji173]️
 
Krysser alt jeg har for at september blir måneden!!Jeg har troa[emoji173]️Uff, jeg vet alt for godt hva du mener. Tiden fra uttak/avbrutt innsett og til fryseforsøket i midten av juni, var ren seigpining:hungover:Hodet klarer KUN å konsentrere seg om dette til enhver tid. Ble enda verre for meg etter positiv test også. Min samboer i sted: «Altså, du snakker ikke om annet. Det er 24 timer i døgnet»:hilarious:Det er nok dessverre sant også:bored:Har du kort eller lang protokoll?​

Ja, jeg håper alle som skal ha forsøk nå fremover lykkes med en gang [emoji173]️ Skjønner godt at drtgar vært seigpining [emoji30] Men for en fantastisk premie til slutt [emoji173]️[emoji257] Hehe.. mannen sier det samme her [emoji38] Eneste jeg klarer å fokusere på! Krysser alt jeg har for at spiren din klorer seg hardt fast og blir der til mars [emoji173]️ Jeg har supertro på at du lykkes nå [emoji5][emoji173]️
 
September blir måneden vår, Lean! [emoji1374] Heldige Ferskingen som ruger på en spire [emoji173]️

Jaaa [emoji173]️ Krysser og krysser for at det er vår (og alle andre) sin tur nå [emoji173]️ Måtte bare tiden fly frem mot september [emoji5]
 
Bur i Bergen, og skal i gang med søsken forsøk i august, innsett i veke 33/34. Skal ha fryse forsøk.
Begynte IVF sirkuset i november 2015 gjekk privat pga lang vente tid på Haukeland. Så det blei 3 forsøk der som ikkje gjekk før me kom inn på forsamtale på Haukeland. Hadde uttak på Haukeland oktober 2016 med negativ resultat men fekk egg på frys. Hadde fryse forsøk januar 2017 som gjekk bra og me fekk ein gut i oktober. Og no er me klar for og prøve på nr 2
 
Bur i Bergen, og skal i gang med søsken forsøk i august, innsett i veke 33/34. Skal ha fryse forsøk.
Begynte IVF sirkuset i november 2015 gjekk privat pga lang vente tid på Haukeland. Så det blei 3 forsøk der som ikkje gjekk før me kom inn på forsamtale på Haukeland. Hadde uttak på Haukeland oktober 2016 med negativ resultat men fekk egg på frys. Hadde fryse forsøk januar 2017 som gjekk bra og me fekk ein gut i oktober. Og no er me klar for og prøve på nr 2

Hei!

Masse lykke til [emoji5] Håper det klaffer på første forsøk [emoji173]️
 
Bur i Bergen, og skal i gang med søsken forsøk i august, innsett i veke 33/34. Skal ha fryse forsøk.
Begynte IVF sirkuset i november 2015 gjekk privat pga lang vente tid på Haukeland. Så det blei 3 forsøk der som ikkje gjekk før me kom inn på forsamtale på Haukeland. Hadde uttak på Haukeland oktober 2016 med negativ resultat men fekk egg på frys. Hadde fryse forsøk januar 2017 som gjekk bra og me fekk ein gut i oktober. Og no er me klar for og prøve på nr 2

Velkommen hit og lykke til! [emoji173]️
 
Fant akkurat denne gruppen [emoji16] kjekt med en gruppe for oss bergensere.
Jeg er 32 år og vi prøver på vårt første barn Her ligger problemet hos han. Vi er i gang hos Hausken nå med andre ICSI forsøk. Dere som er på Haukeland, er dere fornøyd der ? Er på venteliste og håper vi kommer til i løpet av høsten om dette forsøket mislykkes. Er fryktelig dyrt med dette private!
 
Fant akkurat denne gruppen [emoji16] kjekt med en gruppe for oss bergensere.
Jeg er 32 år og vi prøver på vårt første barn Her ligger problemet hos han. Vi er i gang hos Hausken nå med andre ICSI forsøk. Dere som er på Haukeland, er dere fornøyd der ? Er på venteliste og håper vi kommer til i løpet av høsten om dette forsøket mislykkes. Er fryktelig dyrt med dette private!

Velkommen til oss[emoji5] Jeg er nok ikke på Haukeland så kan ikke svare deg på det, men det er noen flotte damer her som holder til på Haukeland som helt sikkert kan svare deg [emoji4]
Masse lykke til! Håper dette forsøket er det som gir full klaff [emoji173]️
 
Tusen takk:) Håper virkelig det. Er litt av en emosjonell tid når man står midt oppi forsøk. Prøver å forberede meg litt ekstra nå på negativ test. Hadde en så god følelse sist at jeg datt totalt i kjelleren når " ikke gravid " lyste mot meg. Er du i forsøk nå/ skal i gang i løpet av høsten ?
 
Fant akkurat denne gruppen [emoji16] kjekt med en gruppe for oss bergensere.
Jeg er 32 år og vi prøver på vårt første barn Her ligger problemet hos han. Vi er i gang hos Hausken nå med andre ICSI forsøk. Dere som er på Haukeland, er dere fornøyd der ? Er på venteliste og håper vi kommer til i løpet av høsten om dette forsøket mislykkes. Er fryktelig dyrt med dette private!

Velkommen hit! [emoji4] Vi er på Haukeland og er veldig fornøyd. Til og med mannen følte seg godt ivaretatt der oppe under uttak og innsett. Vi skal i gang med andre ICSI forsøk nå i september.

IVF er dyrt i seg selv, også offentlig mtp medisinene. Men privat er det jo dessverre hinsides dyrt mtp at man må betale full pris for selve IVF/ICSI prosessen også [emoji17] Håper dere lykkes på dette forsøket, slik at dere slipper å gå til nytt forsøk på Haukeland [emoji1374][emoji173]️
 
Tusen takk:) Håper virkelig det. Er litt av en emosjonell tid når man står midt oppi forsøk. Prøver å forberede meg litt ekstra nå på negativ test. Hadde en så god følelse sist at jeg datt totalt i kjelleren når " ikke gravid " lyste mot meg. Er du i forsøk nå/ skal i gang i løpet av høsten ?

Uff ja, det kan jeg godt forstå! Kommer nok til å havne i kjelleren jeg også hvis det blir negativt [emoji17] Det er en emosjonell Berg og dalbane vi er gjennom ja! Jeg skal ha mitt første forsøk nå i begynnelsen av september. Begynner på sprøyter 1-2. september [emoji5]
 
Fant akkurat denne gruppen [emoji16] kjekt med en gruppe for oss bergensere.
Jeg er 32 år og vi prøver på vårt første barn Her ligger problemet hos han. Vi er i gang hos Hausken nå med andre ICSI forsøk. Dere som er på Haukeland, er dere fornøyd der ? Er på venteliste og håper vi kommer til i løpet av høsten om dette forsøket mislykkes. Er fryktelig dyrt med dette private!
Masse lykke til med forsøket på Hausken!
Jeg har en liten frøken på 7 mnd som ble til på Haukeland :) Veldig fornøgd med de. Omsorgsfulle og snille sykepleiere :)
 
Her ventes det:) Gleder meg til samtalen på Haukeland på tirsdag. Håper de er enige med oss i at det bare er til å få sendt avgårde søknad om PGD.
 
Last edited:
Tusen takk for det :) ja, er helt ekstremt. Vi kjøpte ikke "2 for 3" pakken da jeg var så optimistisk ang første forsøk. Nå har vi betalt ca 90 000 for 2 forsøk og fikk bare ut 6 egg i dag. Tviholder på håper om at de eggene er av god kvalitet sånn at vi får noen på frys + en eller to fine egg inn på fredag eller mandag. Vi har fått første forsøk på Haukedalen i november, så om dette også blir negativt så prøver vi der :) For en berg og dalbane denne prosessen er. Heier på alle sammen. Håper vi alle har en liten vår eller sommerbaby i 2019[emoji7]
 
Back
Topp