Jentene fra Bergen [emoji2]

Jeg har begynt på spray , første kontroll den 7 sept :)
Men hører til st Olavs da ;)
 
Sniker meg inn her :)
Bor vest for Bergen, har en eskimo gutt som kom i juli i fjor etter 4 (1 avbrutt) ferskforsøk på Haukeland og 2 forsøk hos Klinikk Hausken. Har hatt 9 innsett og 3 SA før mini holdt seg i magen i ni måneder (10. innsett)
I går tok jeg kontakt med Hausken for oppstart av søskenforsøk. Har 2 blastocyst på frys som vi håper vil gi uttelling:)
 
Jeg er fra Oslo men bor i Bergen.
Gift med en bergenser. Jeg er 30, han blir 30 i september.
Vi skal søke oss inn på IVF i september en gang, etter 7 mnd med prøving og hormoner.
Har ingen fra før, hatt en graviditet da jeg var 17, men som jeg valgte å avslutte. Etter det har jeg hatt sykluser som varer i 5 mnd og mistanke om ingen eggløsning.
Gyn foreslo at vi skulle søke på mandag, sannsynligvis fordi det er lang ventetid, og at dersom det vi ikke prøver fremover lykkes, så er vi hvertfall på en eller annen venteliste. :)
 
Jeg er fra Oslo men bor i Bergen.
Gift med en bergenser. Jeg er 30, han blir 30 i september.
Vi skal søke oss inn på IVF i september en gang, etter 7 mnd med prøving og hormoner.
Har ingen fra før, hatt en graviditet da jeg var 17, men som jeg valgte å avslutte. Etter det har jeg hatt sykluser som varer i 5 mnd og mistanke om ingen eggløsning.
Gyn foreslo at vi skulle søke på mandag, sannsynligvis fordi det er lang ventetid, og at dersom det vi ikke prøver fremover lykkes, så er vi hvertfall på en eller annen venteliste. :)

Velkommen hit!
Jeg ville ha gjort som gyn anbefaler og søkt med en gang, for ventetiden er ofte lang og kjip. Masse lykke til [emoji4]
 
Hehe.. nei, skulle legge ut link til gratis fertilitetssjekk på Hausken når de skal ha åpen dag, men oppdaget etterpå at alle timene var tatt [emoji53]
 
Er oversiktslisten oppe og går?
Jeg ruger :D

Lil-17 - FER#1 - Tredje barnet - Testdato 6/9
 
Hehe.. nei, skulle legge ut link til gratis fertilitetssjekk på Hausken når de skal ha åpen dag, men oppdaget etterpå at alle timene var tatt [emoji53]

Aaah, det er typisk det!
 
Er oversiktslisten oppe og går?
Jeg ruger :D

Lil-17 - FER#1 - Tredje barnet - Testdato 6/9

I fix [emoji16] Og gratulerer som ruger [emoji7][emoji173]️
 
Noen av dere som har erfaring med ventetiden for forsamtale på Haukeland? Venter på å få tildelt time og kjenner jeg er veldig spent på om vi får sendt inn søkand til PGD-nemnda før jul:)
 
Noen av dere som har erfaring med ventetiden for forsamtale på Haukeland? Venter på å få tildelt time og kjenner jeg er veldig spent på om vi får sendt inn søkand til PGD-nemnda før jul:)

Vi ble henvist i mars, og fikk egentlig forsamtale i slutten av juni. Men pga åpning i timeplanen deres ble den flyttet til midten av mai. :) De ringer om det skulle åpne seg opp i timeplanen - veldig greit!
 
Noen av dere som har erfaring med ventetiden for forsamtale på Haukeland? Venter på å få tildelt time og kjenner jeg er veldig spent på om vi får sendt inn søkand til PGD-nemnda før jul:)

Vi sendte henvisning i begynnelsen av januar, og fikk svar etter nøyaktig 1 uke. Fikk tildelt time i mai. Altså 4 mnd ventetid. Men jeg ble oppringt av de i slutten av februar og fikk komme til i midten av mars istedenfor [emoji2]
 
Vi ble henvist i mars, og fikk egentlig forsamtale i slutten av juni. Men pga åpning i timeplanen deres ble den flyttet til midten av mai. :) De ringer om det skulle åpne seg opp i timeplanen - veldig greit!

Så bra at det er mulighet for åpning i timeplanen da. Får krysse fingrene for at det kan gå før jul for oss:) Igjen krise om det ikke går, men var litt innstilt på det.
 
Så bra flere har erfaring med at det går raskere, leste 20 ukers ventetid på Helsenorge nemlig, og tenkte oh no!
 
Så bra flere har erfaring med at det går raskere, leste 20 ukers ventetid på Helsenorge nemlig, og tenkte oh no!
Jeg hadde forsamtale i januar og egentlig oppstartssamtale i mai, men fikk allerede i starten av mars pga. ledig tid. Så ble det uttak i slutten av april og innsett i midten av juni:)Så ofte går det «ganske raskt». «Raskt» er selvfølgelig en subjektiv følelse når alt i denne prosessen føles litt seigt, men til å være det offentlige så ble jeg positivt overrasket. Masse lykke til:happy:
 
Back
Topp