Jentene fra Bergen [emoji2]

Så greit med en slik tråd :) Akkurat blitt henvist, så jeg må vel vente en stund... Men skriver meg opp her likevel;)

Jeg bor: Vest for Bergen

Sivilstatus: Gift

Yrke: Student/lærervikar

Arbeidsplass/Skole: HVL

Alder: 27

Prøver på barn nr: 1

Assistert klinikk: Haukeland

Har prøvd på ønskebarn i: Altfor lang tid... Sluttet på p-pillen i 2014, oppdaget at jeg hadde svulst på hypofysen i 2015, behandlingen begynte å virke i 2016, pauset litt med prøvingen rett før bryllupet i 2017, og har prøvd aktivt med relativt ok sykluser siden da.

Årsak til assistert befruktning: Vi har nok bare vært uheldig.

Favorittmat: Sushi eller sjokoladekake:happy:

Favorittdrikke: Prosecco eller Pepsi Max :hilarious:

Hobbyer: Hage, jogging, interiør, skravling:D
 
Jeg og min «gode venn» synarella :yuck:
Hehe gleder meg til sprøyte start så man kan komme igang og få ruge på helst noen fine egg :p
Sef lov og håpe da..
kjenner jeg blir så sliten og tung i hode på kvelden etter 2 spray i vært nesebor morgen og kveld..

I morgen henter jeg sprøytene, og skal ikke stikke meg mer enn 2 ganger vær morgen og med bemfola og menopur :bored:
Godt sommeren er over, sist fikk jeg såå blå merker på magen
 
Så greit med en slik tråd :) Akkurat blitt henvist, så jeg må vel vente en stund... Men skriver meg opp her likevel;)

Jeg bor: Vest for Bergen

Sivilstatus: Gift

Yrke: Student/lærervikar

Arbeidsplass/Skole: HVL

Alder: 27

Prøver på barn nr: 1

Assistert klinikk: Haukeland

Har prøvd på ønskebarn i: Altfor lang tid... Sluttet på p-pillen i 2014, oppdaget at jeg hadde svulst på hypofysen i 2015, behandlingen begynte å virke i 2016, pauset litt med prøvingen rett før bryllupet i 2017, og har prøvd aktivt med relativt ok sykluser siden da.

Årsak til assistert befruktning: Vi har nok bare vært uheldig.

Favorittmat: Sushi eller sjokoladekake:happy:

Favorittdrikke: Prosecco eller Pepsi Max :hilarious:

Hobbyer: Hage, jogging, interiør, skravling:D

Velkommen inn hit [emoji173]️ Høres ut som litt av en reise du har vært igjennom mtp egen helse. Er du frisk fra svulsten nå?
 
Jeg og min «gode venn» synarella :yuck:
Hehe gleder meg til sprøyte start så man kan komme igang og få ruge på helst noen fine egg :p
Sef lov og håpe da..
kjenner jeg blir så sliten og tung i hode på kvelden etter 2 spray i vært nesebor morgen og kveld..

I morgen henter jeg sprøytene, og skal ikke stikke meg mer enn 2 ganger vær morgen og med bemfola og menopur :bored:
Godt sommeren er over, sist fikk jeg såå blå merker på magen

Det skal bli godt å komme i gang likevel tenker jeg [emoji4] Jeg syntes at rugingen er verre enn sprøytene [emoji85]
 
Velkommen inn hit [emoji173]️ Høres ut som litt av en reise du har vært igjennom mtp egen helse. Er du frisk fra svulsten nå?
Tusen takk for det :) Ja, prolaktinnivået er normalt nå, så da er den krympet av medisinen jeg går på :) Er visst ikke så unormalt å få svulst på hypofysen etter lang tids bruk av p-piller.
 
Tusen takk for det :) Ja, prolaktinnivået er normalt nå, så da er den krympet av medisinen jeg går på :) Er visst ikke så unormalt å få svulst på hypofysen etter lang tids bruk av p-piller.

Så bra! Da er det bare å krysse fingrene for at dere får deres etterlengtede ønskebarn snart [emoji1374][emoji173]️
 
Så greit med en slik tråd :) Akkurat blitt henvist, så jeg må vel vente en stund... Men skriver meg opp her likevel;)

Jeg bor: Vest for Bergen

Sivilstatus: Gift

Yrke: Student/lærervikar

Arbeidsplass/Skole: HVL

Alder: 27

Prøver på barn nr: 1

Assistert klinikk: Haukeland

Har prøvd på ønskebarn i: Altfor lang tid... Sluttet på p-pillen i 2014, oppdaget at jeg hadde svulst på hypofysen i 2015, behandlingen begynte å virke i 2016, pauset litt med prøvingen rett før bryllupet i 2017, og har prøvd aktivt med relativt ok sykluser siden da.

Årsak til assistert befruktning: Vi har nok bare vært uheldig.

Favorittmat: Sushi eller sjokoladekake:happy:

Favorittdrikke: Prosecco eller Pepsi Max :hilarious:

Hobbyer: Hage, jogging, interiør, skravling:D


Velkommen til oss:happy:
 
Fant ut at jeg egentlig ikke hadde presentert meg ordentlig innpå her. Håper jeg får bli her på assistert, men det må bare tiden vise:happy:

emoji93.png
Sivilstatus: Samboer

emoji93.png
Yrke: Lærer

emoji93.png
Arbeidsplass/Skole: Skole

emoji93.png
Alder: 27 år

emoji93.png
Prøver på barn nr: 1

emoji93.png
Barn fra før: Nei

emoji93.png
Assistert klinikk: Haukeland/Sverige (forhåpentligvis)

emoji93.png
Første IVF-forsøk i nåværende prosess: Venter på oppstart

emoji93.png
Har prøvd på ønskebarn i..: Nettopp startet

emoji93.png
Årsak til assistert befruktning: Arvelig genetisk sykdom hos meg

emoji93.png
Favorittmat: Taco

emoji93.png
Favorittdrikke: Pærebrus og Prosecco

emoji93.png
Hobbyer: Klatring, fotball. strikking og interiør.
 
Snakket med advokaten for å være sikker på at det å søke om prøverør ikke kunne ødelegge noe, og han trodde det gikk helt fint. Så da er alt klart for søking neste mnd. :)

Hvorfor trengte dere å konsultere med advokat? Mulig jeg har gått glipp av noe her.
 
Hvorfor trengte dere å konsultere med advokat? Mulig jeg har gått glipp av noe her.
Jeg er i en nesten 7 år gammel forsikringstvist, etter en bilulykke. De mener jeg ikke ble skadet, men her sitter jeg, nesten syv år etter og sliter med sterke smerter og konsentrasjonsproblemer. Så det er mulig de saksøkes til vinteren.
 
Har test dato på mandag og skal ta blodprøve men eg husker ikkje kortid dei åpner☺. Noken som veit det?
 
Siden dere er inne på blodprøver... Noen som vet om det går an å ta blodprøven i sentrum i Zander Kaaes gate 7? Ser de har en avdeling der også :)
 
Da er ammingen av lillegutt (eskimo på 13 måneder) over, Hausken ville vi skulle avslutte ammingen før vi startet på søskenforsøk. Håper det ikke går for lang tid før vi er i gang med prosjekt søsken:)
 
Back
Topp