Jentene fra Bergen [emoji2]

En tråd i 'Assistert befruktning' startet av fruflis, 19 Jun 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. Fruflis Gift med forumet Junibarna 2019 Assistert-jentene

I likhet med jentene i Porsgrunn, tenkte jeg det hadde vært hyggelig med en egen oversikt og gruppe for oss på assistert som er fra Bergen og/eller har Haukeland som klinikk [emoji4]

Veldig hyggelig med en presentasjonsrunde hvor en sier litt om seg selv og hvordan en ligger an i assistertverdenen, slik at vi kan bli litt bedre kjent [emoji2] Her kan man dele alt man ønsker.

Last edited: 15 Okt 2018
  2. Star1978 Gift med forumet Assistert-jentene

Kan vell sette Meg opp opp på venter på innkalling (igjen) føler vi starter helt på nytt igjen her :p

3. Fruflis Gift med forumet Junibarna 2019 Assistert-jentene

[emoji93]Jeg bor: Bergen Vest

[emoji93]Sivilstatus: Samboer

[emoji93]Yrke: Sosialkurator

[emoji93]Arbeidsplass/Skole: Barneverntjenesten

[emoji93]Alder: 27 år

[emoji93]Prøver på barn nr: 1

[emoji93]Barn fra før: Nei

[emoji93]Assistert klinikk: Haukeland

[emoji93]Første IVF-forsøk i nåværende prosess: Mai 2018.

[emoji93]Har prøvd på ønskebarn i..: 2 år

[emoji93]Årsak til assistert befruktning: PCOS og nedsatt sædkvalitet.

[emoji93]Favorittmat: Andebryst med blåbærsaus.

[emoji93]Favorittdrikke: Sjokomelk / Champagne.

[emoji93]Hobbyer: Foto og squash.

4. Fruflis Gift med forumet Junibarna 2019 Assistert-jentene

Så utrolig leit altså! [emoji31][emoji173]️

5. Star1978 Gift med forumet Assistert-jentene

Ja og værtfall når man er så «gammal» som jeg er og :sorry:

6. MBM Betatt av forumet Assistert-jentene

Jaaa, så gøy! :cat:Bor i Bergen, prøver på barn nr.1, vært prøver siden februar 2015, 30 år, ufrivillig barnløs). Liker også veldig godt champagne:hilarious:Min hobby er fysisk fostring av all slags (fjellturer, yoga, crossfit, sykling m.m). Hadde kort protokoll. Avbrutt grunnet overstimulering, men fikk 6 stykk egg av første klasse på frys. Innsett i morgen, naturlig syklus (ingen med. i forkant). Lutinus i 14 dager. Så bra at du tok insj på dette Fruflis!

• Liker Liker x 2
    Last edited: 21 Jun 2018
  7. MBM Betatt av forumet Assistert-jentene

Forresten - du fikk vel tatt bilde av embryoet (før de satte inn)? Når spurte du om å få ta bilde? Når du lå i stolen eller før?. Jeg har såååå lyst på bilde, haha:p Kjekt å ha dersom egget skulle klare å klamre seg fast :happy:

8. Lean Forumet er livet Assistert-jentene

Jeg venter på oppstart [emoji5]
    Lean-1 IVF-Første barnet-stimulering september-Reservert uttak uke 37 (tror jeg)
    Er fra Bergen men har St.Olavs i Trondheim som klinikk. Vil gjerne henge her med dere selv om jeg ikke skal utføre forsøkene i Bergen hvis jeg får lov [emoji5][emoji173]️

• Liker Liker x 2
    Last edited: 19 Jun 2018
  9. Fruflis Gift med forumet Junibarna 2019 Assistert-jentene

Ja det stemmer [emoji2] Jeg spurte på mail dagen i forkant om vi kunne få bilde av embryoet. Fikk til svar at de skulle ta bilde av det, slik at vi kunne ta bilde av skjermen like før innsett. Mannen tok bilde inne på laboratoriet mens jeg lå klar i gyn.stolen [emoji13] Veldig kjekt å ha, uansett om det går skeis eller riktig vei [emoji173]️ Du må ha masse lykke til med innsett i morgen - veldig spennende [emoji7][emoji1374]

• Liker Liker x 1
  10. Star1978 Gift med forumet Assistert-jentene

Ja viner jo jentene fra Bergen og da ;)

• Liker Liker x 3
  11. Star1978 Gift med forumet Assistert-jentene

Lykke til i morgen da ❤️

• Hjertelig Hjertelig x 1
  12. Fruflis Gift med forumet Junibarna 2019 Assistert-jentene

Veldig kjekt at du henger her med resten av Bergensklanen [emoji2] Blir spennende med forsøk i september [emoji173]️[emoji1374]

13. MBM Betatt av forumet Assistert-jentene

Tusen takk❤️

14. MBM Betatt av forumet Assistert-jentene

Så gøyJeg får spørre når vi kommer i morgen siden vi ikke rekker å sende mail. Tusen takk - kjempespennende!❤️

15. Lean Forumet er livet Assistert-jentene

Masse masse lykke til i morgen [emoji173]️ Oppdater oss når du kan [emoji257]

16. MBM Betatt av forumet Assistert-jentene

Tusen takk - det skal jeg absolutt gjøre❤️

• Liker Liker x 1
  17. Lil-17 Forumet er livet Septemberbarna 2019 Oktoberlykke 2019 Desemberlykke2017 Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

Jeg bor: Bergen Sør

Sivilstatus: Gift

Yrke:

Arbeidsplass/Skole:

Alder: 25

Prøver på barn nr: 3

Barn fra før: En hjemmelaget på 7 år og en eskimoprinsesse på 5 mnd:love017

Assistert klinikk: Haukeland

Første IVF-forsøk i nåværende prosess: August 2018 (Bruker egg på frys, tatt ut jan. 2017)

Har prøvd på ønskebarn i: Ønsket om dette barnet oppstod da minste var 2-3 uker gammel. Har heller ikke hjerte til å bare kaste de som er på frys.

Årsak til assistert befruktning: Nedsatt sædkvalitet.

Favorittmat: Laks m/sitronpepper :p

Favorittdrikke: Melk

Hobbyer: Foto og musikk

• Liker Liker x 2
  18. Lil-17 Forumet er livet Septemberbarna 2019 Oktoberlykke 2019 Desemberlykke2017 Assistert-jentene Snøfnuggene 2018

Lil-17 - barn nr.3 - innsett uke 32/33 - FER

• Liker Liker x 1
  19. MBM Betatt av forumet Assistert-jentene

Spennende!!Lykke til:happy:

20. MBM Betatt av forumet Assistert-jentene

Da ruger jeg på et perfekt 4-delt egg. Det var ingen fragmentering og det var et meget bra et, sa de:happy:Det første tålte opptining helt fint, så da har jeg fortsatt 5 igjen med like god kvalitet. Da kan jeg slappe av litt:hilarious:Testdag 03.juli, og skal holde meg til den. Har kun 1 stk g.test liggende (digital) så mulig jeg ryker på den kvelden før, men blir ingen testing før det.

Vi fikk også tatt masse bilder av embryoet - litt vanskelig å få det i fokus, men kjekt å ha:happy:

• Hjertelig Hjertelig x 2

Del denne siden