Jentene fra Bergen [emoji2]

Det skjer noe! Vi har fått time i Stockholm 4. juli. Skikkelig rart og litt skummelt å skulle gjøre noe mer enn å sende papirer:nailbiting::D
 
Fikk svar fra kk at de er stengt fra ca 3-5 juli til og med 4 august. Og ingen behandlinger f.o.m uke 26 til og med uke 33.
 
Mulig det er blitt spurt om og svart på her inne tidligere, men lurte litt på når en vanligvis har uttak etter oppstart med kort protokoll?

Jeg starter med Fyremadel i morgen og skal på ultralyd på onsdag (stimuleringsdag 9). På opplegget mitt er det planlagt uttak i uke 24.

Litt spent og utålmodig, får jo uansett vite fasiten på onsdag, men takknemlig for svar likevel.
 
Mulig det er blitt spurt om og svart på her inne tidligere, men lurte litt på når en vanligvis har uttak etter oppstart med kort protokoll?

Jeg starter med Fyremadel i morgen og skal på ultralyd på onsdag (stimuleringsdag 9). På opplegget mitt er det planlagt uttak i uke 24.

Litt spent og utålmodig, får jo uansett vite fasiten på onsdag, men takknemlig for svar likevel.
Første forsøket stimulerte jeg med gonal-f i 10 dager, eggløsningssprøyte dagen etter, og så uttak 1,5 døgn etter :)
Denne gangen på andre forsøket stimulerte jeg 13 dager, eggløsningssprøyte dagen etter, og uttak 1,5 døgn etter :)
 
Første forsøket stimulerte jeg med gonal-f i 10 dager, eggløsningssprøyte dagen etter, og så uttak 1,5 døgn etter :)
Denne gangen på andre forsøket stimulerte jeg 13 dager, eggløsningssprøyte dagen etter, og uttak 1,5 døgn etter :)
Takk for svar.
 
Var på kontroll i går, fikk ikke helt tak i antall folikkler men 7-8 tror jeg.

Har kun 1 eggstokk så håper det er innafor og at kvaliteten er god.

Uttak på tirsdag, spent på hvordan det går.
 
Var på kontroll i går, fikk ikke helt tak i antall folikkler men 7-8 tror jeg.

Har kun 1 eggstokk så håper det er innafor og at kvaliteten er god.

Uttak på tirsdag, spent på hvordan det går.
Så spennende! Masse lykke til i morgen:Heartbigred
 
Dere som har hatt uttak på Haukeland . Hvilke klokkeslett har dere fått? Leser enkelte steder at de har oppmøte sånn kl 9,10 og 11 liksom. Hadde vært greit om det gikk :hilarious:
 
Dere som har hatt uttak på Haukeland . Hvilke klokkeslett har dere fått? Leser enkelte steder at de har oppmøte sånn kl 9,10 og 11 liksom. Hadde vært greit om det gikk :hilarious:

Har ikke vært på Haukeland på flere år, men ved egguttak (4uttak) hadde vi oppmøte mellom 8 og 9 (08.00, 08.15 og 08.30 om jeg ikke husker feil) egginnsett var senere på dagen, gjerne etter lunsj
 
Dere som har hatt uttak på Haukeland . Hvilke klokkeslett har dere fått? Leser enkelte steder at de har oppmøte sånn kl 9,10 og 11 liksom. Hadde vært greit om det gikk :hilarious:
Siste forsøk som jeg hadde nå så skulle jeg møte opp 08.10. Første forsøket var rundt samme tid, men husker ikke akkurat kl. slett :)
 
Har ikke vært på Haukeland på flere år, men ved egguttak (4uttak) hadde vi oppmøte mellom 8 og 9 (08.00, 08.15 og 08.30 om jeg ikke husker feil) egginnsett var senere på dagen, gjerne etter lunsj
Mener å huske rundt 8.30 som siste oppmøte . Tenker å spørre om å få seinest mulig når vi skal i gang :)
 
Back
Topp