Jentene fra Bergen [emoji2]

Ja, skikkelig kjedelig, men er ikke mye å gjøre med det... Litt usikker, men kanskje uke 34. Får se hvordan denne syklusen blir:)

Tenkte å holde det hemmelig for familien og venner denne gangen, for det var litt mye mas og "dumme" spm. sist. Hva skal man liksom svare når folk spør om hvordan det går, og man nettopp har fått TR. Hadde jo vært altfor tidlig å fortelle hvis det hadde gått:facepalm:

Forstår at folk er nysgjerrig, men det får da være grenser. Det er vel prisen man må betale for å være åpen om det.:rolleyes:
Vi sier ingenting til noen om at vi prøver en gang. Eller to venninner av meg vet om det da. Men ingen i familien vil få vite om det før rundt uke 12 (om vi lykkes med å bli gravid). Ca 3 uker før meg du da :)
 
Vi sier ingenting til noen om at vi prøver en gang. Eller to venninner av meg vet om det da. Men ingen i familien vil få vite om det før rundt uke 12 (om vi lykkes med å bli gravid). Ca 3 uker før meg du da :)
Sikkert like greit :) Vi håpte på forståelse, men var ikke helt obs på at det i tillegg kom så mye nysgjerrighet... Greit nok akkurat da vi fortalte det, men enkelte må jo spørre HVER gang vi møtes:rolleyes: Så nå har jeg begynt å svare kort og enkelt at jeg ikke vil snakke mer om det. Vi skal jo forhåpentligvis måtte holde på en fantastisk hemmelighet i noen mnd før vi vil fortelle det, og jeg vil ikke gjøre den jobben verre enn den trenger å være:)
 
Hei jenter ☺️ Er noen av dere i gang med forsøk nå? Ivf på kk åpner vel igjen på mandag eller?
 
Hei jenter ☺️ Er noen av dere i gang med forsøk nå? Ivf på kk åpner vel igjen på mandag eller?
KK er åpen igjen, ja :) Men etter positiv test i dag tidlig blir det (forhåpentligvis) ikke innsett med det første:wideyed:
Så jeg hadde den fantastiske gleden av å kunne ringe opp der for å fortelle at eskimoen vår må nok ligge der en stund til:)
Hvordan ligger du an?
 
KK er åpen igjen, ja :) Men etter positiv test i dag tidlig blir det (forhåpentligvis) ikke innsett med det første:wideyed:
Så jeg hadde den fantastiske gleden av å kunne ringe opp der for å fortelle at eskimoen vår må nok ligge der en stund til:)
Hvordan ligger du an?
Oj så gøy. Klart det på egenhånd da eller? :D❤️ Vi skal i gang med sprøyter om 3 uker :happy:
 
Ringte for å få samtale til oppstart med fryseforsøk i dag, men fant ut at det kanskje var greit å vente til i morgen. *Lang kø hos sykepleier* Jeg gleder meg sånn til å være igang igjen!
 
Ringte for å få samtale til oppstart med fryseforsøk i dag, men fant ut at det kanskje var greit å vente til i morgen. *Lang kø hos sykepleier* Jeg gleder meg sånn til å være igang igjen!
Ja jeg har forstått at det er stor pågang på tlf disse dagene :hilarious: du er heldig som har egg på frys ❤️
 
Ringte i dag. Vi tester ut med en gang. Er akkurat ferdig med mensen, om noen dager skal jeg se om vi kan finne eggløsning Det blir en spennende høst
@trultemor det er greit å ha noe på frys, men det er like mye spenning knyttet til forsøket...
 
Ringte i dag. Vi tester ut med en gang. Er akkurat ferdig med mensen, om noen dager skal jeg se om vi kan finne eggløsning Det blir en spennende høst
@trultemor det er greit å ha noe på frys, men det er like mye spenning knyttet til forsøket...
Åh så gøy at dere får kommet i gang med en gang. Krysser fingrene for en liten spire ❤️ Jeg gruer meg til selve stimuleringen . Håper vi får noen på frys denne gang.
 
Åh så gøy at dere får kommet i gang med en gang. Krysser fingrene for en liten spire ❤️ Jeg gruer meg til selve stimuleringen . Håper vi får noen på frys denne gang.

Ja, det gjør vi. Jeg krysser fingrene for at det går bra for deg og. Ikke frykt stimuleringen. Hvis det er første runde, så vær obs på at den kan bli en test runde. Altså, det kan være at de ikke treffer med medisindosene med en gang. Det skjedde med meg, men jeg var innstilt på at det måtte noen ganger til for at det skulle klaffe.
Ang bivirkninger så er det ikke sikkert at du merker så mye. Jeg ble sliten, og fikk ekstremt dårlig kondis, men hadde vel bare 3 hetetokter og var ellers meg selv ( ikke spesielt påvirket av hormoner altså). Lykke til!
 
Ja, det gjør vi. Jeg krysser fingrene for at det går bra for deg og. Ikke frykt stimuleringen. Hvis det er første runde, så vær obs på at den kan bli en test runde. Altså, det kan være at de ikke treffer med medisindosene med en gang. Det skjedde med meg, men jeg var innstilt på at det måtte noen ganger til for at det skulle klaffe.
Ang bivirkninger så er det ikke sikkert at du merker så mye. Jeg ble sliten, og fikk ekstremt dårlig kondis, men hadde vel bare 3 hetetokter og var ellers meg selv ( ikke spesielt påvirket av hormoner altså). Lykke til!
Tusen takk. Jeg har vært igjennom forsøk tidligere. Nå er det søskenforsøk . Så blir første runde med det, og første gang med denne medisinen. Så er veldig spent på hvordan den virker på meg og mine egg. ❤️
 
Fikk telefon fra sykehuset om at egget ikke klarte seg i opptinigen. Så da blir det hormoner og styr... Dritt heller
 
Idag var jeg på Haukeland å kjøpte medisinene til forsøket! Nærmer seg virkelig nå:nailbiting:
 
Å nei så kjedelig :( når skal du i gang igjen?

Det blir nok ikke før neste måned. Tok blodprøvene denne uken, men de må jo analyseres før de doserer medisin.
Sorry sent svar, det har vært mye på jobb de siste uken og jeg har vært så sliten at jeg nesten har lagt meg samtidig med poden... Nå er stressperioden over, og vi kan se fremover
Håper vi kommer fort igang,og at det går bra denne gangen også
 
Det blir nok ikke før neste måned. Tok blodprøvene denne uken, men de må jo analyseres før de doserer medisin.
Sorry sent svar, det har vært mye på jobb de siste uken og jeg har vært så sliten at jeg nesten har lagt meg samtidig med poden... Nå er stressperioden over, og vi kan se fremover
Håper vi kommer fort igang,og at det går bra denne gangen også
Så kjedelig det skal ta sånn tid :( godt stressperioden er over. Så krysser jeg fingrene for at dere straks er i gang igjen :)
 
Back
Topp