Jentene fra Bergen [emoji2]

Da har jeg hatt mitt aller siste besøk på ass. bef på Haukeland. Veldig rart, nesten litt vemodig. Følt meg så godt tatt i mot, sykepleierenever har vært helt fantastiske:Heartred så omsorgsfulle og genuint opptatt av den enkelte.
Er barn har vi fått, og to små bamsemumsa i magen, takket være hjelpen vi har fått der.
SÅ takknemlig! :Heartred
 
Da har jeg hatt mitt aller siste besøk på ass. bef på Haukeland. Veldig rart, nesten litt vemodig. Følt meg så godt tatt i mot, sykepleierenever har vært helt fantastiske:Heartred så omsorgsfulle og genuint opptatt av den enkelte.
Er barn har vi fått, og to små bamsemumsa i magen, takket være hjelpen vi har fått der.
SÅ takknemlig! :Heartred

Så fantastisk:Heartred Må være herlig å være ferdig, og ha familien komplett:happy: Så utrolig bra at du har fått god hjelp og blitt ivaretatt underveis:happy:
 
Vi venter på å komme i gang med søskenforsøk. Etter å ha ventet snart 7 mnd uten å få time etter rot fra kk, måtte sende ny henvisning, og nå brukt 6 uker på tlf og mail til kk så får jeg håpe det snart er i orden og vi får en time. Veldig skuffet over behandlingen vi har fått, og må si det var hyggeligere å gå privat, som vi gjorde med førstemann. Men prøver å være positiv og holde motet oppe! :) De har lovet oss fortgang, så får vi se!
 
Vi venter på å komme i gang med søskenforsøk. Etter å ha ventet snart 7 mnd uten å få time etter rot fra kk, måtte sende ny henvisning, og nå brukt 6 uker på tlf og mail til kk så får jeg håpe det snart er i orden og vi får en time. Veldig skuffet over behandlingen vi har fått, og må si det var hyggeligere å gå privat, som vi gjorde med førstemann. Men prøver å være positiv og holde motet oppe! :) De har lovet oss fortgang, så får vi se!
Huff, så kjedelig! Håper det snart ordner seg:happy:
 
Er på 5DPO her, siste pp før IVF. IKM 21.02. Håper det går denne gangen, men forbereder meg mot vårt første uttak:nailbiting: Litt spent, litt redd, litt giret og litt glad. Gruer meg til å kanskje bli overstimulert:( Så lenge det gir resultater, kommer det uansett til å bli verdt det:Heartpink
Jeg ble overstimulert i to av tre forsøk da vi holdt på i 2017. Siste gangen ble jeg gravid, så det kan være positivt. Måtte inn å tappe 2 liter fra buken, men det gikk overraskende greit, og legene var sikker på positivt resultat da! Lykke til!
 
Da har jeg hatt mitt aller siste besøk på ass. bef på Haukeland. Veldig rart, nesten litt vemodig. Følt meg så godt tatt i mot, sykepleierenever har vært helt fantastiske:Heartred så omsorgsfulle og genuint opptatt av den enkelte.
Er barn har vi fått, og to små bamsemumsa i magen, takket være hjelpen vi har fått der.
SÅ takknemlig! :Heartred
Gratulerer så masse ❤
 
Vi venter på å komme i gang med søskenforsøk. Etter å ha ventet snart 7 mnd uten å få time etter rot fra kk, måtte sende ny henvisning, og nå brukt 6 uker på tlf og mail til kk så får jeg håpe det snart er i orden og vi får en time. Veldig skuffet over behandlingen vi har fått, og må si det var hyggeligere å gå privat, som vi gjorde med førstemann. Men prøver å være positiv og holde motet oppe! :) De har lovet oss fortgang, så får vi se!
Så kjedelig med rot :( mangler bare mine prøver, så starter vi også .
 
Så kjedelig med rot :( mangler bare mine prøver, så starter vi også .
Spennende! Har fått rekvirert prøver fra Hausken på Fürst Medisinske Laboratori så det skal bli litt fortgang i det, og så sender de alle papirer til Kk. Blir prøver neste uke når mensen kommer. Ikke ofte jeg gleder meg til det, men akkurat nå gjør jeg det. Når skal du ta prøver?
 
Spennende! Har fått rekvirert prøver fra Hausken på Fürst Medisinske Laboratori så det skal bli litt fortgang i det, og så sender de alle papirer til Kk. Blir prøver neste uke når mensen kommer. Ikke ofte jeg gleder meg til det, men akkurat nå gjør jeg det. Når skal du ta prøver?
Jeg tok to prøver idag. Skal ta hormonprøver om ca 11 dager. Ligger nærme hverandre vi da :)
 
Noen som vet/husker hvor lang tid det har tatt fra siste blodprøver til når det kom en plan i posten? :)
 
TR i dag, så da starter jeg stimulering i morgen:eek: Sykt spent og klar for å starte, etter flere år med prøving. Men kan ikke si at jeg gleder meg til førte sprøytestikk i morgen:p Noen tips for en førstegangs-IVF-prøver?
 
TR i dag, så da starter jeg stimulering i morgen:eek: Sykt spent og klar for å starte, etter flere år med prøving. Men kan ikke si at jeg gleder meg til førte sprøytestikk i morgen:p Noen tips for en førstegangs-IVF-prøver?
Ååh da er du straks i gang :shy:. Første stikket er skummelt, men det går seg til. Jeg brukte laaang tid på å manne meg opp :hilarious:
 
Ååh da er du straks i gang :shy:. Første stikket er skummelt, men det går seg til. Jeg brukte laaang tid på å manne meg opp :hilarious:
Ja, det tror jeg at jeg også kommer til å gjøre:p Mannen er heldigvis hjemme i morgen, så da kan han støtte meg psykisk:hilarious: Men jeg vil få det til!
 
Jeg tok to prøver idag. Skal ta hormonprøver om ca 11 dager. Ligger nærme hverandre vi da :)
Det gjør vi kanskje da ja. Fikk time i juni med oppstart i august, så det vil si 1 år ventetid, føles tragisk. Så vi bestemte oss for å gå på Hausken igjen. Fått time onsdag og skal på samtale. Får forhåpentlig starte på neste syklus (mars) etter denne. Så nå kjenner jeg at skuldrene senker seg litt m.t.p. all ventingen.
 
Back
Topp