Jentene fra Bergen [emoji2]

Det gjør vi kanskje da ja. Fikk time i juni med oppstart i august, så det vil si 1 år ventetid, føles tragisk. Så vi bestemte oss for å gå på Hausken igjen. Fått time onsdag og skal på samtale. Får forhåpentlig starte på neste syklus (mars) etter denne. Så nå kjenner jeg at skuldrene senker seg litt m.t.p. all ventingen.
Hæ? 1 år :eek: . Time til hva, samtale? nå i juni? :nailbiting:
 
Hæ? 1 år :eek: . Time til hva, samtale? nå i juni? :nailbiting:
Ja, helt tullete. Lege sendte henvisning i fjor, juli 2018, og vi har fått time nå i juni med oppstart august. Så da er ventetiden blitt 1 år. Nå blir det Hausken på oss. :)
 
Ja, helt tullete. Lege sendte henvisning i fjor, juli 2018, og vi har fått time nå i juni med oppstart august. Så da er ventetiden blitt 1 år. Nå blir det Hausken på oss. :)
Er det med de 7 mnd de lagde mye rot og dere måtte sende ny henvisning? Skjønner godt at dere da går privat ja.
 
Ja, helt tullete. Lege sendte henvisning i fjor, juli 2018, og vi har fått time nå i juni med oppstart august. Så da er ventetiden blitt 1 år. Nå blir det Hausken på oss. :)
Det høres jo helt merkelig ut... Vi ble henvist i høst, var på forsamtale i november og fikk oppstart nå i februar. Men vi har ingen fra før av, så ble gjerne prioritert.
 
Det høres jo helt merkelig ut... Vi ble henvist i høst, var på forsamtale i november og fikk oppstart nå i februar. Men vi har ingen fra før av, så ble gjerne prioritert.
Oj. Tenk om feks vi også får oppstart etter ca 3 mnd :eek:. Håper på oppstart om ca 6 mnd jeg :pmen vil gjerne vite det NÅ! :hilarious:
 
Er det med de 7 mnd de lagde mye rot og dere måtte sende ny henvisning? Skjønner godt at dere da går privat ja.
Med de 7 mnd ja, og to henvisninger. Dumt det har blitt mye rot. Men nå kan jeg senke skuldrene litt og bare se fremover på hva som skal skje. Håper du får sette i gang snart du også!!
 
Det høres jo helt merkelig ut... Vi ble henvist i høst, var på forsamtale i november og fikk oppstart nå i februar. Men vi har ingen fra før av, så ble gjerne prioritert.
Det er merkelig. Selv om det er søskenforsøk så skal det ikke være så mye rot. Veldig glad på dine/deres vegne at du fikk komme igang så raskt :) men nå ser vi fremover!
 
Hvor lenge måtte dere vente på å få planen videre etter blodprøvene var tatt? Dette gjelder vel gjerne de som har søskenforsøk :)
 
Hvor lenge måtte dere vente på å få planen videre etter blodprøvene var tatt? Dette gjelder vel gjerne de som har søskenforsøk :)
Måte sikkert vente over 1mnd etter at eg hadde tatt nye blodprøver. Så sendte dei brevet, men det fekk dei i retur. Sjøl om det var sendt til rett adresse. Er veldig masse rot. Du må ringe i høre kor langt dei er komt, om dei har sett på det. Eg har måte gjort det, og då ligg papirene mine langt nede i bunken.
 
Måte sikkert vente over 1mnd etter at eg hadde tatt nye blodprøver. Så sendte dei brevet, men det fekk dei i retur. Sjøl om det var sendt til rett adresse. Er veldig masse rot. Du må ringe i høre kor langt dei er komt, om dei har sett på det. Eg har måte gjort det, og då ligg papirene mine langt nede i bunken.
Ååhr blir litt frustrert når det er ett slikt system :sorry:. Føles unødvendig å måtte vente i over en mnd på det også.
 
Da fikk vi papirene fra utenlandskontoret i posten. Betalingsbekreftelse fra Helse Vest er sendt avgårde til Karolinska, nå er jeg bare ekstremt spent på hvor lang tid det tar før vi får innkallelse derfra. Belager meg på motsatt side av sommeren, og håper at jeg ikke blir skuffet..
 
Var på time på onsdag på Hausken. Nå blir det oppstart på kort protokoll på neste syklis ( ca. siste uke i mars)! Samme opplegg som sist, da vi ble gravid! Nå grugleder jeg meg!!
 
Var på time på onsdag på Hausken. Nå blir det oppstart på kort protokoll på neste syklis ( ca. siste uke i mars)! Samme opplegg som sist, da vi ble gravid! Nå grugleder jeg meg!!
Oj oj! Nærmer seg veldig for dere da :D gleder meg til vi kan få en dato/uke å forholde oss til :happy:
 
Oj oj! Nærmer seg veldig for dere da :D gleder meg til vi kan få en dato/uke å forholde oss til :happy:
Ja, er så godt å ha noe konkret å se fram til! Det positive med å gå privat, det er mye mindre venting. Men veldig dyrt... :meh: Håper dere får en dato veldig snart :)
 
Back
Topp