Jente88 sin dagbok

Da slapp jeg ut av Sykehuset, det var heldigvis ingenting alvorlig, men hva pokker gjør at jeg er så svimmel, kvalm og hodepine ?
 
God morgen :) som dere vet, ble det avbrutt forsøk, men nå trenger jeg litt råd.

Onsdag 12/8 kl 8 fikk jeg positiv eggløsningstest,kl 11.30 var jeg hos gynekolog da var folikkelen 19 mm, og gyn. Mente det ville løsne om ikke så lenge. Vi hadde samleie onsdag og torsdag etter legens anbefaling. Skal starte på lutinus i morgen søndag. Vi fikk ikke lagt inn aksjer i går, etter 8 timer på sykehuset med masse undersøkelser, var sex det siste som fristet, og mannen lå å sov da jeg kom hjem.
Tror dere det var veldig dumt? Hilsen Hun som aldri har fått en positiv eggløsningstest før
 
Da slapp jeg ut av Sykehuset, det var heldigvis ingenting alvorlig, men hva pokker gjør at jeg er så svimmel, kvalm og hodepine ?

Enda godt det ikke var noe alvorlig i medisinsk sammenheng :Heartred

Det kan være at du er under masse stress? Stress pluss fertilitetsmedisiner resulterer ofte i en berg og dalbane av symptomer og ubehageligheter
 
DPO 1-4, første dag med lutinus. Skulle gå en liten tur, og endte opp med skikkelig kramper i livmoren (?). Er ikke så svimmel lengre :)
 
DPO 1-4, første dag med lutinus. Skulle gå en liten tur, og endte opp med skikkelig kramper i livmoren (?). Er ikke så svimmel lengre :)

Så bra du ikke er så svimmel lenger ❤
Krysser alt for baby på vei :D
 
Enda godt det ikke var noe alvorlig i medisinsk sammenheng :Heartred

Det kan være at du er under masse stress? Stress pluss fertilitetsmedisiner resulterer ofte i en berg og dalbane av symptomer og ubehageligheter[/QUOTE

føler ikke at jeg er så stresset :) Men kan selvsagt være. Begynner å lure på om det kan ha vært letrozol som har gjort meg svimmel? For svimmelheten kom før oppstart av fostimon sprøyter. Det er heldigvis over nå :)
 

Letrozol kan ha masse morsomme bivirkninger ja :p
 
Letrozol kan ha masse morsomme bivirkninger ja :p

se der ja:) Tok kontakt med klinikken den dagen jeg fikk første anfall med svimmelhet osv. De mente letrozol pleide å gi kvalme, men ikke svimmelhet og hodepine. Men når jeg ser på bivirkninger så står det jo svimmelhet
 
se der ja:) Tok kontakt med klinikken den dagen jeg fikk første anfall med svimmelhet osv. De mente letrozol pleide å gi kvalme, men ikke svimmelhet og hodepine. Men når jeg ser på bivirkninger så står det jo svimmelhet

Alle opplever medisinene på forskjellige måter. Beste rådet jeg kan gi er å lytte til kroppen din og følge magefølelsen ❤
 
DPO 2-5:

Om 8 dager tenker jeg å forsøke meg på en graviditetstest for da er jeg minimum dpo 10. hvilken dpo pleier dere andre å starte testingen? Jeg tenker kanskje å slutte med lutinus 30/8, så ladet beste er vel å bare vente til den dagen med test,

Klinikken sendte melding å fortalte at de har ordner med resepter og at det blir samme medisinering som sist.

får jeg mensen kan jeg avbestille gynekologtimen den 1/9, også kjører vi på med nytt fryseforsøk.
Men tenkt om jeg faktisk er gravid ❤️
 
Dpo 3-6: hahah, magen er så oppblåst at folk kikker veldig. Heldigvis ingen som har gratulert meg enda :p
Glemte søren meg å ta en lutinus midt på dagen i dag, barnehageoppstart i 29,5 grader er ikke for pingler
 
Dpo 6-9: Når kan jeg ta en test egentlig ?
Når du vil:joyful: tenkte jeg skulle sjekke om jeg har mye Ovitrelle i omløp enda, så jeg skal ta første test allerede i kveld:laughing002 4dpo, 6 dager etter sprøyta. Dette er mest pga at jeg skal ha hcg støte denne gangen, og den skal jeg sette på lørdag. Spennende å se hvor mye utslag 6 klikk med hcg gjør:)
 
Når du vil:joyful: tenkte jeg skulle sjekke om jeg har mye Ovitrelle i omløp enda, så jeg skal ta første test allerede i kveld:laughing002 4dpo, 6 dager etter sprøyta. Dette er mest pga at jeg skal ha hcg støte denne gangen, og den skal jeg sette på lørdag. Spennende å se hvor mye utslag 6 klikk med hcg gjør:)


Spennendes oppdater meg gjerne på hvordan det går ❤️
 
Fyrte av den første testen i går, helt blenda. Men jeg var trolig DPO 6-9, visst kroppen bestemte seg for å løsne egget i det hele og det store, ikke lett å si med denne kroppen. Selvsagt var den blendahvit. fikk flere skyggestrek på testene etter fryseforsøk i juni, begynner nå å tenke at jeg kanskje hadde en kjemisk da.

Vi har besøk i helgen, så tror heller jeg koser meg med besøket, og droppet testing. Jeg har kun 1 tidligtest igjen fra babyplan, og to vanlige fra clearblue.

Men tenker at jeg vil slutte med lutinus om ikke så alt for lenge :)
 
Back
Topp