Jente88 sin dagbok

Om 28 timer er jeg på ultralyd for å høre hvordan kroppen responderer på letrozol og fostimon, hadde vært så fint om jeg klarer å få eggløsning
 
Min første positive eggløsningstest i historien er i dag. Hva pokker skjer nå, jeg har 3 dagers egg..
 
Min første positive eggløsningstest i historien er i dag. Hva pokker skjer nå, jeg har 3 dagers egg..

Må du ikke kontakte klinikken og melde ifra om positiv test?
Så skal du vel sikkert inn for innsett om 3 dager, da?
 
Må du ikke kontakte klinikken og melde ifra om positiv test?
Så skal du vel sikkert inn for innsett om 3 dager, da?


Har gjort det nå, de ville at jeg skulle dra på ultralyd som normalt, så får vi se hva som skjer videre :) sitter på venterommet til gyn nå.
 
Nå ble jwg veldig nervøs, tenk om det blir avbrutt forsøk ? Men visst eggløsning var i dag så vil jo kanskje mandagen være tidsnok med egginnsett
 
Nå ble jwg veldig nervøs, tenk om det blir avbrutt forsøk ? Men visst eggløsning var i dag så vil jo kanskje mandagen være tidsnok med egginnsett

Du får heldigvis svar på det nå snart. Masse lykke til! :)
 
Gynekologen mente det ble innsett i morgen, fredag eller mandag. Trolig denne uka. Så får vi se hva klinikken sier
 
Gynekologen mente det ble innsett i morgen, fredag eller mandag. Trolig denne uka. Så får vi se hva klinikken sier

Woohoo!! Nå blir det baby! :Heartred
 
Gynekologen mente det ble innsett i morgen, fredag eller mandag. Trolig denne uka. Så får vi se hva klinikken sier

Kjempebra!!
Edit: åh, nei - leste siste posten din nå. Det var utrolig uheldig :( Klem til deg
 
Jeg er så skuffet og Lei meg!

også passer det veldig dårlig med forsøk uke 36-38, men i disse coronatider synes jeg det er skummelt å skulle vente til uke 39-41, går ikke neste fryseforsøk må vi i gang med ferskforsøk og da blir det sikkert ikke før etter jul. Faen også.

mannen støtter meg på i å ta uke 36-38, men det passer egentlig så forbanna dårlig de ukene... men vi får det til.
 
Jeg er så skuffet og Lei meg!

også passer det veldig dårlig med forsøk uke 36-38, men i disse coronatider synes jeg det er skummelt å skulle vente til uke 39-41, går ikke neste fryseforsøk må vi i gang med ferskforsøk og da blir det sikkert ikke før etter jul. Faen også.

mannen støtter meg på i å ta uke 36-38, men det passer egentlig så forbanna dårlig de ukene... men vi får det til.

Skjønner det godt :Heartred Hadde også vært skeptisk til å vente i disse tider :Heartred:Heartred
 
Våknet til melding fra klinikken, de vil at jeg skal starte på lutinus på søndag. har vært svimmel, kvalm og hodepine en uke nå, men de siste 2 dagene også med tåkesyn. Så sitter på sykehuset og har vært i CT. Skummelt og ikke noe morsomt!
 
Våknet til melding fra klinikken, de vil at jeg skal starte på lutinus på søndag. har vært svimmel, kvalm og hodepine en uke nå, men de siste 2 dagene også med tåkesyn. Så sitter på sykehuset og har vært i CT. Skummelt og ikke noe morsomt!

Huff da :(
Hva tror de det kan være?
 
Back
Topp