Jente88 sin dagbok

DPO 9-12 : prøvde meg på en test midt på dagen fra normal, så negativ som det går an å bli. Sist jeg var gravid så testet jeg helt negativt dpo 9, men positiv dag 10. Da var det ferskforsøk på 3 dagers egg.
 
Vet ikke om jeg vil sette flere barn til verden, syns det er helt forferdelig med barnehageoppstart
 
Nå holder jeg på med stimulering til fryseforsøk/ egginnsett neste uke. Har ikke vært så
Ille med bivirkninger, kanskje ikke så rart for ultralyd i går, viste 4,5 mm livmorshinne og to folikler som kun var 10-12 mm



Blinkende smiley på clearblue sin eggløsningstesten,vet ikke om jeg tørr å legge inn aksjer, det er 2 folikler som er like store i eggstokkene. Trolig blir jeg ikke spontant gravid, da livmorahinna (?) kun var 4.5 mm. Pleier dere å legge inn aksjer i tillegg til innsett? Tenk om det blir tvillinger, eller trillinger ?! Burde man bare avstå fra sex i disse dager ? Visst alt går etter planen skal jeg ha egginnsett av frystegg neste uke.
 
Denne dagen trudde jeg aldri skulle komme men jeg har begynt å dele om fertilitetsreisen vår på Instagram, jeg heter familiesnakk der om noen vil følge
 
Har barnehagestarten gått seg til? Det var tøffere for meg enn for mini, men det gikk seg til veldig greit den første høsten. Nå får jeg ikke fullrost barnehagen, for et fantastisk sted for en liten fyr å være!
Og ble det aksjelegging eller innsett på denne syklusen?
 
Back
Topp