Jente eller gutt?

Vi venter en liten guttebebis :Heartblue Har visst det siden uke 11 pga. privat NIPT :happy119
Natron-test og kinesisk fødselskart sa jente :p
 
Vi var på ultralyd denne uka og fikk se en jente! Har en gutt fra før som heter Alfred. Nå ønsker jeg så gjerne litt navneinspirasjon. Har dere forslag til jentenavn dere synes passer fint med Alfred? Gjerne noe litt gammelt, som likevel virker litt ungt :)
(Finnes det forresten en egen navnetråd?)

Josefine kunne vært fint:) Eller Tomine!
 
Selv tilsa Ramzi metoden, Dr Schettles metode jente i mitt tilfelle. I tillegg sa de fleste kjerringråd at det skulle bli jente, var kvalm/uggen i dette svangerskapet men ikke i sist da jeg fikk gutt. Jeg tok en blodprøve som jeg sendte til USA for jeg var så nysgjerrig via Sneakpeek, resultatet var jente der så nå er jeg 11+2 og skal på ul om 2 uker håper de kan bekrefte eller avkrefte resultatet. Tror jeg blir ekstra nysgjerrig på kjønnet nå med korona og ikke så mye som skjer :rolleyes:


Trodde ikke sneakpeak funket i Norge!? Bestilte du det via siden deres?
 
Trodde ikke sneakpeak funket i Norge!? Bestilte du det via siden deres?
Ja bestilte via deres hjemmeside men bestilte via en postboks i USA via jetcarrier begge gangene. Så når jeg sendte den tilbake sendte jeg den i originalt slik som i USA men med ekstra frimerke inn i USA og toll lapp på, de godtok det og jeg fikk sporing så fort den ankom USA.
 
Sniker fra desember. Jeg får jente. Stemte med Ramzi, skyhøy hcg fra starten, kinesisk fødselskart. (Stemte ikke sist, fikk da gutt). Hjerterytme mellom 160-170. Gyn trodde gutt i uke 11 på ul. Bekreftet jente med NIPT.
 
Back
Topp