Jente eller gutt?

Eldstejenta her har sååå lyst på lillesøster, men prøver å trøste henne med at hvis det blir en gutt så blir det jo vi to som er jentegjengen for alltid ❤️ Hun kjøpte den da, og gleder seg nå veldig til jenteturer til London når koronaen er ferdig :hilarious:
Her er det akkurat samme. Hu mi har nå to brødre - og ingen søster, men har forståelse for at det kan bli en gutt ❤️
 
Spendt på hva som lurer inni her! Det stemte ikke med hjertertmen sist, da skulle det blitt jente om det skulle betydd noe.. Men det var en gutt som lurte inni der ❤️
 
Har ikke fått beskjed om hva pulsen til babyen er, så smører meg fortsatt med tålmodighet :)
 
Mine tre tidligere svangerskap ga meg tre fine jenter. Passe uggen i starten, cravet ulike greier og hjertelyden lå på 160+..
I dette svangerskapet så har jeg ikke hatt noen utfordringer, bare veldig bekymret!!
Hjertelyden ligger på 148. Oul 29.03 og håååper sånn på å få vite kjønn. Fikk ikke vite med noen av de tre andre:)
 
Eldstejenta her har sååå lyst på lillesøster, men prøver å trøste henne med at hvis det blir en gutt så blir det jo vi to som er jentegjengen for alltid ❤️ Hun kjøpte den da, og gleder seg nå veldig til jenteturer til London når koronaen er ferdig :hilarious:

Haha jaaa tenker vi klarer finne fordeler og ulemper uansett, etter at vi var på besøk hos min bror og hans datter på 2,5 og de koste seg veldig ilag så sa guttungen at det kanskje var litt greit om det blir en jente likevel :hilarious:
 
Jeg aner ikke men jeg ønsker meg en liten :Heartblue da jeg har 3 jenter fra før ❤️❤️❤️
 
Jente ! Storesøster blir nok veldig fornøyd
 
Med førstemann var jeg i fin form (gutt), mens med nummer to var jeg ganske kvalm i starten av svangerskapet (jente). Denne gangen har jeg vært enda mer kvalm, men jordmor trodde det var gutt på ultralyd. Vet ikke om kvalmen eller formen min er mer påvirket av min alder (blir jo eldre for hver gang), enn av hvilket kjønn babyen er. Blir spennende å se, da.

Hjertefrekvens denne gangen ble forresten målt til 157, men husker ikke på de to andre. Har det forresten noe å si når i svangerskapet man måler hjertefrekvensen? Den skal jo endre seg underveis, så det bør jo ha noe å si?
 
Med førstemann var jeg i fin form (gutt), mens med nummer to var jeg ganske kvalm i starten av svangerskapet (jente). Denne gangen har jeg vært enda mer kvalm, men jordmor trodde det var gutt på ultralyd. Vet ikke om kvalmen eller formen min er mer påvirket av min alder (blir jo eldre for hver gang), enn av hvilket kjønn babyen er. Blir spennende å se, da.

Hjertefrekvens denne gangen ble forresten målt til 157, men husker ikke på de to andre. Har det forresten noe å si når i svangerskapet man måler hjertefrekvensen? Den skal jo endre seg underveis, så det bør jo ha noe å si?
Akkurat det med hjertefrekvensen lurer jeg fælt på! Har prøvd å Google, men finner ikke noe..:sorry:
 
Var på TUL i dag og fikk vite at vi venter ei jente :Heartpink
 
Vært på to TUL, og begge tror det er jente, men ingen ville si 100% sikkert. Har kun vært småkvalm i 1. trimester, så ikke hatt noen følelse på kjønn. Hjertefrekvens på 165 og 161, så får høre hve de sier på OUL:Heartpink Håper det stemmer med jente, men eventuelt gutt blir også en gledelig overraskelse:love7
 
Hvordan kunne de se det så tidlig?

Ble anbefalt ei jordmor av ei venninne, som skal være kjent i området for å være flink til å se kjønn. Har to venninner som har vert der og begge fikk vite kjønnet i uke 12. Jeg var 13+3 og jordmoren var helt sikker på at det var jente. Men jeg tenker jo også at det er tidlig og at det kan jo være feil, så tenker at endelig bekreftelse får vi på OUL :happy:
 
Har noen fått vite om de venter en jente eller gutt? Stemte dette med det dere trodde? Eventuelt med metoder som ramzi-metoden, Dr. Schettles metode med jenter ved sex før eggløsning og gutt på eller etter eggløsning, eller hjertefrekvens på mellom 150 og 160 skal tilsi jente, gutter på mellom 130 og 140. Eller var det andre kjerringråd som enten stemte eller ikke stemte med kjønnet.

I hvilken uke tenker man at de forskjellige hjerteslagene er? Vi har hatt hjerteslag fra 180ognoe til 140og noe. Er i uke 16 nå.
 
Selv tilsa Ramzi metoden, Dr Schettles metode jente i mitt tilfelle. I tillegg sa de fleste kjerringråd at det skulle bli jente, var kvalm/uggen i dette svangerskapet men ikke i sist da jeg fikk gutt. Jeg tok en blodprøve som jeg sendte til USA for jeg var så nysgjerrig via Sneakpeek, resultatet var jente der så nå er jeg 11+2 og skal på ul om 2 uker håper de kan bekrefte eller avkrefte resultatet. Tror jeg blir ekstra nysgjerrig på kjønnet nå med korona og ikke så mye som skjer :rolleyes:

Jeg var inne å så på Sneakpeek, men kan ikke se at de leverer til Norge? :happy:
 
Back
Topp