Jente eller gutt?

Frøken K

Betatt av forumet
Septemberlykke 2021
Har noen fått vite om de venter en jente eller gutt? Stemte dette med det dere trodde? Eventuelt med metoder som ramzi-metoden, Dr. Schettles metode med jenter ved sex før eggløsning og gutt på eller etter eggløsning, eller hjertefrekvens på mellom 150 og 160 skal tilsi jente, gutter på mellom 130 og 140. Eller var det andre kjerringråd som enten stemte eller ikke stemte med kjønnet.
 
Selv tilsa Ramzi metoden, Dr Schettles metode jente i mitt tilfelle. I tillegg sa de fleste kjerringråd at det skulle bli jente, var kvalm/uggen i dette svangerskapet men ikke i sist da jeg fikk gutt. Jeg tok en blodprøve som jeg sendte til USA for jeg var så nysgjerrig via Sneakpeek, resultatet var jente der så nå er jeg 11+2 og skal på ul om 2 uker håper de kan bekrefte eller avkrefte resultatet. Tror jeg blir ekstra nysgjerrig på kjønnet nå med korona og ikke så mye som skjer :rolleyes:
 
:woot:Vi fikk vite i dag at vi venter gutt. Lille hjerte slår 144 uke 13+ 4 . så det kan stemme nok med hjerteslag
 
Jeg har 2 gutter fra før, og det stemte med hjertelyden på begge de.
Jeg var skråsikker på gutt denne gang også (alle de samme symptomene).

Hjertelyd fikk jeg ikke vite denne gang, men syntes den hørtes raskere ut enn med guttene, og jammen var det en jente :)
 
Jeg har 2 gutter fra før, og det stemte med hjertelyden på begge de.
Jeg var skråsikker på gutt denne gang også (alle de samme symptomene).

Hjertelyd fikk jeg ikke vite denne gang, men syntes den hørtes raskere ut enn med guttene, og jammen var det en jente :)

Oi så spennende med en liten lillesøster, gratulerer så mye! :Heartpink
 
Last edited:
Alle tegn tilsier jente her. Det meste er også likt i dette svangerskapet som forrige, og det var jente...
Men må vente på oul i midten av april før vi får vite...
 
Vi venter jente :) stemmer med hjertefrekvens du viser til over her. Har alltid tenk at jeg kommer til å få en jente, men hadde ikke noe følelse på kjønn nå :oops:
 
Pendel, hjerterytme og min magefølelse sier gutt iallefall :p mannen mener jente.. Guttungen må nok i sorgterapi hvis det ikke blir en lillebror :hilarious:
 
Pendel, hjerterytme og min magefølelse sier gutt iallefall :p mannen mener jente.. Guttungen må nok i sorgterapi hvis det ikke blir en lillebror :hilarious:

Eldstejenta her har sååå lyst på lillesøster, men prøver å trøste henne med at hvis det blir en gutt så blir det jo vi to som er jentegjengen for alltid ❤️ Hun kjøpte den da, og gleder seg nå veldig til jenteturer til London når koronaen er ferdig :hilarious:
 
Vet ikke kjønn men her er hjerteslagene på 160 og noe så ut i fra det så er det jente :) Har hele tiden tenkt og følt jente så blir veldig spennende :)
 
Fikk tippet jente på TUL i dag 12+5, men stoler ikke helt på det. Hjerteslag var 153. Min søster fikk tippet jente på begge sine, og det var to gutter☺️
 
Jeg føler det veldig annerledes i dette svangerskapet enn sist, fikk da jente. Noen som har erfaringer på om det tilsier et annet kjønn eller om det kun er fordi svangerskap nr 2 er annerledes?
 
Jeg føler det veldig annerledes i dette svangerskapet enn sist, fikk da jente. Noen som har erfaringer på om det tilsier et annet kjønn eller om det kun er fordi svangerskap nr 2 er annerledes?

Har motsatt erfaring, klin like svangerskap alle 3 gangene. 2 gutter og en jente nå, visstnok :happy:
 
Jeg føler det veldig annerledes i dette svangerskapet enn sist, fikk da jente. Noen som har erfaringer på om det tilsier et annet kjønn eller om det kun er fordi svangerskap nr 2 er annerledes?

Her har også svangerskapet vært annerledes, tror det er det motsatte kjønn da;)
 
Back
Topp