Jente eller gutt?

Ifølge hjerteslag og alle "hjemme tester" skulle bebis i magen være jente:dummy1:

Men det stemte ikke, her ventes det en liten gutt:dummy::Heartblue

Jeg hadde forresten litt lavere hcg i starten da, å hørte det tydet på en gutt:confused005

Vi venter en gutt:Heartblue Natron testen viste jente, men ifølge hjertefrekvensen så tyder det på gutt!

Vi var på ultralyd denne uka og fikk se en jente! Har en gutt fra før som heter Alfred. Nå ønsker jeg så gjerne litt navneinspirasjon. Har dere forslag til jentenavn dere synes passer fint med Alfred? Gjerne noe litt gammelt, som likevel virker litt ungt :)
(Finnes det forresten en egen navnetråd?)

Venter ei lita jente, og det stemmer med den kinesiske fødekalenderen iallefall! Det stemte i forrige svangerskap også ❤️

Jeg venter jente. Stemte med den kinesiske fødekalenderen Smile

Her blir det også gutt :joyful: Storebror er også meget fornøyd, jublet og sa at han vant! :hilarious:

Iflg kinesisk fødselskart skulle det blitt jente (det skulle det også for søsteren i begge hennes svangerskap, begge er gutt) :p jeg har hatt følelsen av at det var gutt hele tiden, tross mange ting som har vært veldig annerledes denne gang i forhold til første!

Venter ei jente og det stemmer med hjertefrekvens (150-158). Stemte ikke med kinesisk fødselskart :)

Her har hjertefrekvens ligget over 160 i begge mine svangerskap. Første ble jente, nå gutt.
Det kinesiske fødekartet har sagt gutt begge ganger...

Venter gutt, første gang den kinesiske fødselskalenderen har stemt hos meg :hilarious:

Vi var på ultralyd denne uka og fikk se en jente! Har en gutt fra før som heter Alfred. Nå ønsker jeg så gjerne litt navneinspirasjon. Har dere forslag til jentenavn dere synes passer fint med Alfred? Gjerne noe litt gammelt, som likevel virker litt ungt :)
Jeg synes Alma er fint og passer godt til Alfred.

Jeg synes Alma er fint og passer godt til Alfred. :) Næmmen, der kom kommentaren min opp 2 ganger, gitt.. ;)

Her blir det en liten gutt! Jeg har omtalt han som gutt hele veien, men alle andre trodde jente mtp kjerringråd og “vanlige tegn» :happy:

Vi venter to gutter! :Heartblue:Heartblue Helt frem til uke 17 var jeg ganske sikker på at det skulle bli jenter :hilarious: Gullring over magen og natrontesten viste jenter. Kinesisk fødselskart sier gutter.

Back
Topp